اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر کشور اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه اقتصاد را به استانداران ابلاغ کرد

وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران، اهداف، برنامه‌ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد.

وزیر کشور اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه اقتصاد را به استانداران ابلاغ کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران، اهداف، برنامه ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد.

وی در این بخشنامه بر پیگیری و اقدام برای ۱۰ هدف، ۲۴ برنامه و ۸۶ فعالیت ترسیم و تدوین شده، تاکید کرد.

این بخشنامه با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش بنیان ،اشتغال آفرین» ازسوی رهبر انقلاب و همچنین برنامه های دولت مردمی با تأکید مجدد برضرورت استمرار اولویت ها و برنامه‌های مهم اجرایی ابلاغی طی سال های ۱۳۹۹و۱۴۰۰ صادر شده است.

وزیر کشور همچنین از استانداران خواسته است در راستای اجرای بخشنامه های ابلاغی پیشین همچون اهتمام جدی به برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور بهبود فضای کسب وکار و تسهیل فرآیندهای اداری، اتخاذ رویکردهای تحول‌گرا در حوزه رشد سرمایه گذاری داخلی وخارجی و ابلاغ ساز وکار اجرای فرمان سال ۱۴۰۱ رهبر معظم انقلاب اسلامی، برنامه ریزی مناسبی داشته باشند و با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق و شوراها، ستادها و کارگروه‌های تخصصی، فعالیت های ابلاغی را پیگیری کنند.

حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری، بهبود محیط کسب و کار در استان ها و تسهیل فرآیندهای اداری مرتبط، تحقق بخشی از محورهای اقتصاد مقاومتی، بهبود اقتصاد و معیشت مرزنشینان با گسترش قاعده مند مبادلات مرزی و منطقه ای، ایجاد توازن و رعایت عدالت بین آحاد جامعه در پهنه سرزمینی ، توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور و توسعه تجارت، بخشی از اهداف مطرح شده در این بخشنامه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول