اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دبیر ستاد امر به معروف کردستان خبر اخراج کارکنان بدحجاب از ادارات را تکذیب کرد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با عنوان اینکه وظیفه این ستاد در قرارگاه 21 تیر، نظارت، راهنمایی، ارشاد و هدایت با اقدامات ایجابی است، خبر اخراج کارکنان بدحجاب در ادارات را تکذیب کرد.

دبیر ستاد امر به معروف کردستان خبر اخراج کارکنان بدحجاب از ادارات را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بندهای اسارت را پاره و نشاط و امید را در جامعه جاری و ساری کرد.

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت معصومه و امام رضا(ع)، گفت: این دو شخصیت حضرت معصومه و امام رضا برکاتی برای کشور هستند که عامه مردم از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه عنوان کرد: دشمنان نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب در بخش‌های مختلف وارد جنگ با نظام شدند و این دشمنی در قالب زدن کشتی و هواپیما، تحمیل جنگ سخت 8 ساله و تحریم‌های اقتصادی خود را نشان داده است.

به گفته الله‌مرادی، نکته‌ای که موجب شده نظام روز به روز قدرتمندتر و حضور آن در صحنه جهانی قوت بگیرد، پشتیبانی مردم است و مردم نشان داده‌اند در شرایط سخت هم به جد از نظام دفاع می‌کنند.

وی یادآوری کرد: اهمیت حجاب و عفاف مبنی بر این نیست که کشور دچار بحران شده است چون اکثر مردم پایبند به اصول هستند اما دشمن در قالب تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی که رهبری هشدار می‌دادند، برخی مسوولان کم توجه بودند و اینها را درک نکردند و دشمن چون از راه نظامی و سخت نمی‌تواندبه نظام ضربه بزند وارد این کارزار فرهنگی شده و یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه علیه نظام آغاز کرده است که شامل همه بخش‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: در حالیکه رزمندگان دوران دفاع مقدس قلب امریکا را هدف قرار داده‌اند و آنها جرات تحرک ندارند اما در داخل هم افرادی ترسو داریم که در شرایط سخت پشت نظام را خالی می‌کنند.

الله‌مرادی اذعان کرد: امروز در این جنگ ترکیبی که از شبیخون بالاتر است اصل نظام را هدف قرار گرفته است و این افراد بجای اینکه از حرکت اصلاح هدفمندی یارانه‌ها حمایت کنند هر روز شایعاتی درست می‌کنند چرا که اینها دلشان برای نظام نمی‌سوزد.

وی اظهار داشت: حمایت از مجموعه دولت در این حرکت اقتصادی بزرگ که منجر به رفاه عموم مردم و قطع دست رانتخواران و سودجویان می‌شود یک معروف بزرگ است و لازم است همه آن را حمایت کنند.

الله‌مرادی در ادامه به فلسفه نامگذاری قرارگاه ۲۱ تیر اشاره کرد و گفت: قرارگاه ۲۱ تیر وظایفی برای دستگاه‌ها مشخص شد که ۱۱ بند آن در حیطه وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که بند اول آن نظارت بر حجاب و عفاف در دستگاه‌های دولتی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: بالای ۹۶ درصد کارمندان دولت متدین و معتقد به ارزش‌ها و مبانی دینی و دفاع از انقلاب هستند و آن چند درصد که جایگاه این افراد را زیرسوال می‌برند باید دست آنها را گرفت و هدایت کرد و این نه دستگیری، نه برخورد فیزیکی و نه اخراج است بلکه تذکر و راهنمایی و اقناع فکری است.

وی افزود: کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک کار ایجابی است و در نشست‌های قبلی هم عنوان کرده‌‌ام که یک درصد نظرمان بر کار سلبی نیست چون مجموعه جوانانی که در نهادهای دولتی حضور دارند از فرزندان ماها و از نسل و جریان انقلاب هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: رسانه‌ها در این زمینه بازوی توانمند گسترش حجاب و عفاف هستند.

وی گفت:دشمن به دنبال تخریب و تحریف و خلاف واقع جلوه دادن مسائل است در حالیکه کارمندان دولت از فیلترهای مختلف رد شده‌اند و هیچ کس نمی‌تواند این افراد را اخراج کند.

الله‌مرادی یادآوری کرد: کار امر به معروف و قرارگاه ۲۱ تیر، یک کار خیر است و این کار با اقدامات ایجابی است که ارزش‌های جامعه مورد توجه قرار بگیرد لذا از خبرنگاران انتظار داریم هماند قبل در این کار ارزشی و خیر هم ما را کمک کنند.

وی عنوان کرد: سیاه‌نمایی و پرهیز از بیان واقعیت‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است و رسانه‌ها وظیفه دارند که واقعیت‌های جامعه را تبیین نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، ایجاد یاس و ناامیدی، تفرقه بین مذاهب و اقوام و تبدیل اعتراض به خشونت را از برنامه‌های دشمن برشمرد.

تجمع مردم مشهد در مسجد گوهرشاد در اعتراض به قانون تغییر لباس که توسط نیروهای دولتی سرکوب شد. این تجمع در تیر ماه سال ۱۳۱۴ و در زمان حکومت پهلوی اول رخ داده است. علت اصلی این تحصن اعتراض به اجباری شدن کلاه شاپو و سیاست‌های تغییر لباس، و حصر آیت الله سید حسین قمی بود. در این تجمع شیخ محمدتقی بهلول سخنرانی کرد و بین و مردم و نیروهای دولتی درگیری رخ داد. این تحصن به شدت سرکوب و بیش از ۱۶۰۰ نفر کشته و زخمی شدند. پس از این واقعه روحانیان سرشناس مشهد دستگیر شدند و تبعید شدند و به دستور رضا شاه برخی از روسای ادارات مشهد تغییر کردند.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول