اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ثبت ۱۱ وقف جدید در «زیرکوه»

مسئول اوقاف و امورخیریه زیرکوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۱ وقف شناسایی شده که از این تعداد ۱۱ وقف جدید بوده است.

ثبت ۱۱ وقف جدید در «زیرکوه»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام اسماعیل مختاری، مسئول اوقاف و امور خیریه زیرکوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یازدهمین وقف شهرستان زیرکوه توسط «فاطمه حقی» ثبت شد.

وی با بیان اینکه این وقف شامل چهار فنجان معادل هشت ساعت آب با اراضی تابعه از قنات جاریه کلاته آذری فخرآباد برای امورات فرهنگی مسجد‌النور است، تصریح کرد: ارزش این موقوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

مسئول اوقاف و امورخیریه زیرکوه افزود: عزاداری امام حسین(ع)، کمک به فقرا، کمک به مساجد و عزاداری فاطمیه از جمله بیشترین نیات واقفان شهرستان است.

مختاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۱ وقف شناسایی شده در شهرستان زیرکوه داشتیم، اضافه کرد: از این تعداد ۳۰ وقف شناسایی شده و ۱۱ وقف جدید بوده و در مجموع موقوفات شهرستان ۵۹۶ وقف است.

وی خاطرنشان کرد: نیازمند ثبت وقف‌های جدید در زمینه کمک به نیازمندان، کمک به بیماران بی‌بضاعت، مباحث قرآنی و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول