اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نقش تولیدات رسانه‌ای در بررسی و معرفی ابعاد شخصیتی شهیدان نورانی و انصاری را بسیار مؤثر دانست و گفت: فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی در گیلان حس می‌شود.

فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از رشت، سرهنگ حسن حبیبی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج اقشار با بیان اینکه شهدا نقش مهمی در افزایش روحیه معنوی مردم در عرصه‌های مختلف دارند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود باعث سربلندی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و در برهه‌های حساس همچنان به فریاد این نظام مقدس رسیدند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به سوژه‌های فرهنگی در خصوص شهدای گیلان گفت: بهترین سوژه‌های هنری از دل دوران دفاع مقدس بیرون می‌آید که نمونه بارز آن فیلم موقعیت مهدی و تولیدات رسانه‌ای میرزا کوجک‌خان جنگلی می‌باشد.

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نقش تولیدات رسانه‌ای در بررسی و معرفی ابعاد شخصیتی شهیدان نورانی و انصاری را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی در گیلان حس می‌شود به این دلیل باید با تولیدات رسانه‌ای ویژگی و ابعاد شخصیتی در عرصه‌های مدیریتی، مردمی بودن را بازگو کنیم‌ زیرا دشمن هدفش کمرنگ جلوه دادن نقش شهدا در کشور است‌.

حبیبی با اشاره به برنامه‌های استکبار به‌منظور هدف قرار دادن کارمندان کارآمد در جمهوری اسلامی افزود: کارمندان کارآمد هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و نرم هستند، به‌گونه‌ای که استکبار به طرق مختلف سعی در ترور شخصیتی و معنوی چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی را دارند.

امروز هجمه دشمن کارکنان دولت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه کارمندان دولت یکی از زحمتکش‌ترین اقشار در جامعه هستند، اظهار کرد: کارمندان در جمهوری اسلامی به‌طور شبانه‌روزی در حال تلاش برای افزایش امید در جامعه و همچنین تقویت کارآیی این نظام مقدس می‌باشند ولی همواره مورد شدیدترین هجمه‌های استکبار در فضای مجازی قرار می‌گیرند.

محمدرضا داوطلب با اشاره به افزایش حملات به کارمندان دولت با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی توسط رسانه‌های معاند گفت: امروز هجمه دشمن کارکنان دولت است که با روی کار آمدن دولت مردمی این حملات شدت گرفته است.

وی استان گیلان را یکی از ولایت‌مدارترین استان‌های کشور دانست و بیان کرد: اولین شهید استاندار کشور و وجود پنج شهید حادثه شهدای هفتم تیر نشانه‌های ولایتمداری مردم این استان است لذا به در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا، مراسم شهدای هفتم تیر و شهیدان نورانی و انصاری با حضور یکی از مسؤولان عالی‌رتبه کشور برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تأکید بر اینکه طراز استان گیلان در برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا بسیار زیاد است، گفت: تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی می‌تواند به معرفی شهیدان انصاری و نورانی بسیار کمک کند لذا باید تولیدات رسانه‌ای و سوژه‌های مناسب فکری در فضای مجازی داشته باشیم.

تقوای الهی در چند سال گذشته در بین برخی از مسؤولان کم شده است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به‌ویژه شهدای کارمند باید در استان گرامی نگه‌داشته شود، اظهار کرد: شهیدان چراغ راه هدایت کشور در برهه‌های حساس کشور هستند لذا این دلیل تمام قدرت‌های رسانه‌ای استکبار سعی دارد تا نقش شهدا در جامعه را کمرنگ جلوه دهد.

سرهنگ عباس حسینی از وجود ۲۵۷ شهید کارمند در استان گیلان خبر داد و گفت: شهید انصاری و نورانی به‌عنوان تنها استانداران شهید کشور ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشتند که مهم‌ترین آن ‌ تقوای الهی بوده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تقوای الهی در بین مسؤولان کشور افزود: تقوای الهی در چند سال گذشته در بین برخی از مسؤولان کم شده است لذا مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات کشور توجه به تقوای الهی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی افزود:  مردمی بودن و ساده‌زیست بودن، خداترس بودن، توجه به پروردگار در انجام امور مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان نورانی و انصاری بوده است.

تداوم برگزاری یادواره شهدای حتی در ایام کرونا

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه مجلس شهدای کارمند گیلان در این کرونا متوقف نشده است، اظهار کرد: در دو سال و نیم گذشته بسیاری از مراسمات در کشور تعطیل شد ولی با پیگیری و تلاش مسؤولان مربوطه، مراسم یادبود شهیدان نورانی و انصاری و همچنین ۲۵۷ شهید کارمند گیلان به‌صورت تلویزیونی برگزار شد.

سرهنگ رضا رنجبر با اشاره به نقش شهدای کارمند استان گیلان در دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید دیگر کارمند گیلان هرکدام دارای ویژگی‌های بارزی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و شخصی بودند لذا باید تمامی این ویژگی‌ها را در یادواره شهدا برای جوانان بازگو کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول