اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

در جلسه کمیسیون ورزشکاران چه گذشت؟/ حضور باقری معتمد در بازی‌های کشورهای اسلامی

جلسه کمیسیون ورزشکاران با رئیس کمیته ملی المپیک امروز برگزار و در خصوص مباحث مختلف صحبت شد.

در جلسه کمیسیون ورزشکاران چه گذشت؟/ حضور باقری معتمد در بازی‌های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس محمد بیداریان در خصوص جلسه امروز کمیسیون ورزشکاران، اظهارداشت: اعضای کمیسیون ورزشکاران امروز جلسه‌ای با صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک داشتند که در این جلسه گزارش عملکرد کمیسیون در سال ۱۴۰۰ و برنامه های سال جاری این کمیسیون ارائه شد. همچنین در این جلسه محمد باقری معتمد به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران در بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شد و کاروان ایران را در این مسابقات همراهی می‌کند.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پیشنهادات سازند‌ه‌ای از سوی صالحی‌امیری مطرح شد و وی در خصوص کمک به المپین‌ها پیشنهاد داد هر ۶ ماه یکبار یک پرداختی به عنوان رفاهیات داشته باشیم. همچنین عنوان کرد که در بودجه کمیته ملی المپیک  ۵ میلیارد برای ورزشکاران و پیشکسوتانی که مشکل دارند در نظر گرفته شده که به صورت مساوی بین این عزیزان تقسیم می‌شود.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران یادآوری کرد: قرار شد در جلسه بعدی کمیسیون ورزشکاران کمیته ای در خصوص رفاهیات تشکیل شود. همچنین مقرر شد یک جلسه با عاصم یوسفی، مدیر شرکت و توسعه داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: در نشست صمیمی رهبر انقلاب با ورزشکاران، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین ضیافت افطار رئیس جمهور مشکلات ورزشکاران عنوان و قرار شد کمیسیون ورزشکاران در نشستی که با سجادی، وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت این مشکلات مطرح شود و سجادی نیز این موضوعات را در هیات دولت مطرح کند تا روند استخدام ورزشکاران با سهولت بیشتری انجام شود.

بیداریان افزود: در جلسه‌ای که با اجاقی، مسئول ورزش شهرداری داشتیم قرار شد در صورت تصویب در جلسه آینده کمیسیون طرحی در شهرداری تهران مطرح شود و بر اساس آن از پتانسیل ورزشکاران و دارندگان مدال‌های آسیایی، المپیک و جهان در کارهای پیمانکاری شهرداری استفاده شود. قرار شد اجاقی این موضوع را پیگیری کند.

وی در خصوص زمان جلسه بعدی کمیسیون ورزشکاران گفت: قرار بود بهمن و اسفند جلسه داشته باشیم اما شیوع کرونا شرایط کشور را قرمز کرد از طرفی ورزشکاران هم در اردو بودند.‌بعد از آن هم تا قبل از تعویق بازی‌های آسیایی همه ورزشکاران در اردو بودند و جلسه برگزار نشد. مقرر شد تا قبل از بازی‌های کشورهای اسلامی یک جلسه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خصوص اینکه ممکن است حمیده عباسعلی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران و ۶ ورزشکار حاضر در انتخابات کمیته ملی المپیک نتواند در مجمع حاضر شود، تصریح کرد: هنوز چیزی اعلام نشده  اگر او در مجمع نباشد موضوع در کمیسیون مطرح می‌شود و باید ببینیم بر اساس آیین نامه چگونه باید پیش بریم ولی هنوز چیزی اعلام نشده است.

بیداریان در پاسخ به این سوال که چه زمانی جلسه کمیسیون ورزشکاران با حضور وزیر ورزش برگزار می‌شود و قرار بود وزیر ورزش در اولین جلسه کمیسیون حاضر باشد، خاطرنشان کرد: سجادی به عنوان وزیر ورزش دغدغه های کلان ورزش کشور را بر دوش دارد قرار بود در خدمت او باشیم ودر جلسه آخر ما حضور داشته باشد ولی میسر نشد. سعی می کنیم حتما یک جلسه با او داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حل بیمه ورزشکاران یک کار کلان است و  قرار است در جلسه با سجادی با حضور کارشناس خبره ویژه بیمه کار ویژه ای در این باره انجام دهیم. پیگیری ابن موضوع وظیفه انسانی ماست و برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول