اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قلع و قمع 25 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان از قلع و قمع ۲۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان طی دو روز گذشته خبر داد.

قلع و قمع 25 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری محمد باقری گفت: در اجرای مفاد تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب سال ۱۳۷۴ و اصلاحات سال ۱۳۸۵ و در راستای اجرای مفاد احکام قطعی صادر شده، تعداد ۲۵ فقره بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان سامان قلع و قمع شد.

وی افزود: قلع و قمع و تخریب بناهای احداثی با حضور مقامات قضایی و مدیریت و کارشناسان امور اراضی اداره جهاد کشاورزی و‌ نیروی انتظامی شهرستان سامان انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان عنوان کرد: هرگونه نصب کانکس، ساخت اتاقک و تخلیه مصالح ساختمانی در حکم تغییر کاربری در اراضی کشاورزی محسوب و طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

باقری خاطرنشان کرد: شهروندان به جهت صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از هرگونه اقدام سودجویانه که موجب تضییع حقوق عامه می‌شود، می توانند تغییر کاربری‌های غیرمجاز را به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی اعلام کنند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول