اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

آزادراه اصفهان _ شیراز تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع سهم ۴۰ درصدی از ساخت آزاد راه اصفهان _ شیراز را دارد گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت این پروژه تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

آزادراه اصفهان _ شیراز تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ مسعود باقری مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع به همراه صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه آزاد راه شیراز اصفهان بازدید کرد.

امیر سرتیپ مسعود باقری در جریان این بازدید با بیان اینکه وزارت دفاع سهم ۴۰ درصدی از ساخت این آزاد راه را دارد گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت، پروژه آزاد راه اصفهان _ شیراز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با تشریح میزان تامین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه گفت: در تکمیل آزاد راه اصفهان _ شیراز ۴۰ درصد بر عهده وزارت دفاع، ۱۰ درصد بر عهده شرکت صدرای شیراز و ۵۰ درصد برعهده دولت است که مجموع این رقم ۲ هزار و۳۵۰ میلیارد تومان است.

مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه بنیاد تعاون وزارت دفاع در تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه مانعی برای اجرای میزان تعهد خود نداشته و ندارد، افزود: این سازمان در کنار دستگاه ها‌ی دولتی، بخش خصوصی و شرکت‌هایی که به خدمات آن نیازداشته باشند، کمک‌های شایانی خواهد کرد و در خصوص پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول