اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

کمره‌ای: ارتباط خیرین با دانشگاه تهران در دوران کرونا هم قطع نشد/ 11 شعبه بنیاد حامیان در دانشگاه

رئیس هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران از راه‌اندازی ۱۱ شعبه بنیاد حامیان در دانشکده‌ها و واحدهای دانشگاه تهران خبر داد و گفت: فارغ‌التحصیلان بسیاری داریم که در دوران دانشجویی خود، بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران بوده‌اند اما در حال حاضر جزو خیرین دانشگاه تهران هستند.

کمره‌ای: ارتباط خیرین با دانشگاه تهران در دوران کرونا هم قطع نشد/ 11 شعبه بنیاد حامیان در دانشگاه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود کمره‌ای رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران در هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین، واقفین و حامیان دانشگاه تهران، با اشاره به عدم برگزاری این جشنواره در دوره شیوع کرونا؛ گفت: علیرغم اینکه جشنواره در دو سال گذشته برگزار نشد ولی هرگز ارتباط خیرین دانشگاه تهران با دانشگاه قطع نشد. خیرین همواره همراهی و حمایت خود از دانشگاه را در دوران کرونا هم ادامه دادند.

رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران درباره چهره‌هایی که در این جشنواره مورد تجلیل قرار می‌گیرند، اظهار کرد: در این جشنواره از کلیه واقفین و خیرین که به هر نحو و شکلی و به هر واحدی از دانشگاه تهران کمک می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.
وی درباره مأموریت‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران اظهار کرد: بنیاد حامیان دانشگاه تهران تسهیل‌کننده جذب حمایت‌ها برای اهداف عالی، کیفی و کمی و در راستای سیاست‌های عالی دانشگاه تهران است. حرکت و برنامه‌ریزی بنیاد حامیان دانشگاه تهران مطابق با نیازهای دانشگاه و در راستای توسعه کیفی و کمی دانشگاه تهران است.
کمره‌ای، یکی از اهداف بنیاد حامیان دانشگاه تهران را توسعه کار خیر و گسترش فرهنگ نیکوکاری در راستای فرهنگ دینی و عرف اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: جشنواره تجلیل از خیرین، واقفین و حامیان دانشگاه تهران در توسعه این فرهنگ بویژه ورود جوانان به عرصه کار خیر و فرهنگ نیکوکاری موفق بوده است.
استاد دانشگاه تهران افزود: فارغ‌التحصیلان بسیاری داریم که در دوران دانشجویی خودشان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران بوده‌اند اما در حال حاضر جزو خیرین دانشگاه تهران هستند و از دانشگاه تهران حمایت می‌کنند.
کمره‌ای درباره رشد تعداد خیرین و حامیان دانشگاه تهران نیز اظهار داشت: در خیرین و واقفین نیک‌اندیش اعتمادی نسبت به دانشگاه تهران وجود دارد که بنیاد حامیان دانشگاه تهران و کل دانشگاه تهران را محل امنی برای انجام کار خیر می‌دانند. این برای ما افتخاری است و مرتب به تعداد خیرینی که از دانشگاه تهران حمایت می‌کنند افزوده می‌شود.
رئیس بنیاد حامیان دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر سه اصل در فعالیت بنیاد حامیان دانشگاه تهران شامل «شفافیت»، «انجام کارها بر اساس نیت خیرین» و «تجلیل از خیرین و واقفین» اشاره کرد و گفت: شفافیت اولین اصل در بنیاد حامیان است و گزارش مالی بنیاد حامیان به صورت شفاف در سایت بنیاد منتشر می‌شود. حامیان نیک‌اندیش می‌توانند محل هزینه‌کرد را رصد کنند و هیچ نکته مخفی و محرمانه‌ای وجود ندارد.
وی انجام کارها بر اساس نیت خیرین را از دیگر اصول بنیاد حامیان دانشگاه برشمرد و گفت: هیچ کاری در بنیاد بر خلاف نیت خیرین انجام نمی‌شود و وقتی خیری به دانشگاه و بنیاد اعتماد کرده است، کمک مالی و غیرمالی او را صرفاً در راستای تحقق نیت آن خیر و آن واقف اقدام می‌کنیم. احترام به نیت خیرین و واقفین را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول