اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی: برگزاری بازی با اسپانیا قطعی نیست/ نداشتن دیدار تدارکاتی کار ما را سخت می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برگزاری بازی دوستانه با اسپانیا قطعی نیست.

شمسایی: برگزاری بازی با اسپانیا قطعی نیست/ نداشتن دیدار تدارکاتی کار ما را سخت می‌کند

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و بازیهای تدارکاتی این تیم اظهار داشت: از زمان شروع کار به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه های خودم را به فدراسیون دادم و به دنبال اجرای آن هستم. در شروع مرحله اول و بازیهای مقدماتی تمام قول‌هایی که فدراسیون داده بود،  اجرایی شد و امکانات  خوبی از لحاظ تغذیه، هتل، البسه و ... داشتیم. این موارد برای 3 بازی مرحله مقدماتی کافی بود اما فدراسیون برای مرحله نهایی باید امکاناتی متناسب با این رقابت ها آماده کند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نباید در باد قهرمانی آسیا و سومی جهان بخوابیم. تیم ملی نیاز به امکانات و بازیهای تدارکاتی دارد. بازی با  آرژانتین هماهنگ شده و دعوتنامه هم صادر شده است‌‌. حتی هزینه بلیط هم از سوی فدراسیون تامین شده. انجام دادن هماهنگی های اولیه بر عهده ما بوده و باقی مانده ماجرا دست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال است.

شمسایی افزود: در حال حاضر ما منتطر وقت سفارت آرژنتین هستیم  و اگر مشکلی هم وجود دارد نباید از سمت ایران باشد. ما باید حسن نیت خود را به دنیا نشان دهیم اما باید قبول کنیم که در تحریم هستیم. وقتی که تمام دنیا ما را تحریم کردند، در کشور نباید بر علیه یکدیگر باشیم. AFC پول فدراسیون را بلوکه کرده است. همه می‌گویند ورزش سیاسی نیست اما دیدیم دولت کانادا چه برخوردی با تیم ملی فوتبال ما داشت. پس از نظر آنها ورزش هم سیاسی است.

شمسایی درمورد احتمال برگزاری بازی با اسپانیا عنوان کرد: توانستیم با سرمربی تیم ملی اسپانیا ارتباط برقرار کنیم و قرار شد اگر مشکلی پیش نیاید و اتفاقی رخ نداد، درخواست این مسابقه را برای ۱۰ شهریور در ایران به این کشور داده ایم و باید فدراسیون این کشور موافقت خود را اعلام کند. هیچ چیز مشخص نیست. باید روال قانونی کار طی شود. البته برای حضور در  تورنمنت تایلند درخواست کردیم تاریخ این مسابقات تغییر کند. اگر این اتفاق بیفتد، در تورنمنت تایلند هم شرکت می‌کنیم. 

وی افزود: زمانی هست ما برنامه داریم و فدراسیون کاری انجام نمی دهد که این بحثش فرق دارد و من آدمی نیستم که تحت هر شرایطی بخواهم در تیم ملی بمانم اما حالا فدراسیون با ما همکاری دارد و منتظریم تا روال قانونی طی شود. اگر نتوانیم بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم، کارمان برای جوانگرایی سخت است و مجبوریم هر بازیکنی در لیگ آماده باشد به تیم ملی دعوت کرده و فقط در تمرینات از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ت 681

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول