اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اصلاح‌طلبان به‌جای نامه‌نگاری، عملکرد خود را آسیب‌شناسی کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان به‌جای نامه‌نگاری درباره وضعیت اقتصادی کشور به مطالعه درباره عملکرد خود و آسیب‌شناسی در این حوزه بپردازند.

اصلاح‌طلبان به‌جای نامه‌نگاری، عملکرد خود را آسیب‌شناسی کنند

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به 2 مورد نامه‌نگاری‌های اخیر اصلاح‌طلبان درباره وضعیت کشور گفت: اصلاح‌طلبان به‌جای نامه نوشتن بنشینند و کمی مطالعه کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان به جای این اقدامات و این گونه دُرفشانی‌ها بهتر است عملکرد خود به ویژه در هشت سال گذشته را مورد مطالعه قرار دهند که با عملکرد آنها وضعیت کشور به اینجا رسیده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: دولت آقای رئیسی نزدیک به یکسال است که روی کار آمده و هیچ وقت نمی توان مدت زمان کمتر از یک سال را با عملکرد ۸ سال در دولت قبل مقایسه کرد، مضافاً اینکه مشکلات اقتصادی فعلی نتیجه عملکرد ۸ سال قبل است نه الان.

بابایی خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی اوضاع کنونی کشور و اقدامات و اظهارات فتنه گران، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بی‌بصیرت و متحجران و... را رصد می‌کند و مراقب اوضاع هست و با دقت و جدیت به وظایف نظارتی خود در کلیت امور عمل می‌کند.

وی افزود: حل مشکلات مردم، این جناح و آن جناح نمی‌شناسد و همگی باید دست به دست هم دهیم و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنیم.

به گزارش فارس، اصلاح طلبان تا کنون دو نامه به آیت الله رئیسی رئیس جمهور نوشته اند که بسیاری معتقدند در این نامه ها نسبت به وضعیت کشور سیاه نمایی شده است.

بر همین اساس اخیرا جبهه اصلاحات ایران همزمان با یک سالگی پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری، برنامه پیشنهادی خود را به وی برای اداره کشور منتشر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول