اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

از استقبال گرم کشاورزان از رئیس‌جمهور تا درددل مردم با وزرای دولت سیزدهم

رئیس جمهور به همراه اعضای هیأت دولت امروز به اصفهان سفر کرده و قرار است به بررسی مسائل و مشکلات اصفهان بپردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور صبح امروز به همراه جمعی از اعضا هیأت دولت به استان اصفهان سفر کرد.

پیش از ورود ئیس جمهور به اصفهان، سیداحسان خاندوزی صبح امروز وارد شهرستان خوانسار شد، بازدید از سد باغکل، کنار گذر شرقی خوانسار، پروژه فاضلاب شهری و نمایشگاه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار، برگزاری جلسه با نمایندگان اقشار، اصناف و مسئولان شهرستان خوانسار و شرکت در شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر به خوانسار است.

رئیس جمهور در لحظات ابتدایی ورود به اصفهان و در فرودگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران گفت: به دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مردم و مسؤولان این مشکل قابل رفع است، به نوعی مدیریت نیاز است که مردم همراه دولت باشند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان شهرضا سفر کرد و قرار است در این سفر از شرکت ترام چاپ بازدید کند؛ اسماعیلی در سفر خود به شهرضا، برای دیدار مردمی در فرمانداری حاضر خواهد شد؛ همچنین بازدید از محله کم‌برخوردار اسلام‌آباد و حضور در جمع نخبگان و خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر کاری است.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان از عملیات اجرایی طرح نهضت ملی در استان اصفهان بازدید می‌کند؛ بازدید از محله همت‌آباد و پروژه مسکن محله همت‌آباد به عنوان پروژه نمونه کشوری و طرح قطار سریع‌السیر تهران _ اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر رستم قاسمی به اصفهان است.

بازدید از روند اجرایی طرح ۳۵۰۰ واحدی نهضت ملی، پروژه مترو بهارستان اصفهان و بازدید از روند اجرایی پروژه محور مبارکه‌-بروجن از دیگر برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی در سفر به اصفهان است؛ آغاز عملیات اجرایی ۲۸۱۶ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، افتتاح بهسازی و لکه‌گیری آسفالت ۲۸۰ کیلومتر از محورهای شریانی اصلی نیز جزو برنامه وزیر راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.

محمد‌هادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور در نجف‌آباد از میدان میوه‌وتره‌بار گلدشت بازدید به عمل خواهد آورد، بازدید از ساختمان بیمارستان و بزرگراه اصفهان - فلاورجان - نجف‌آباد از دیگر برنامه‌های سرپرست وزارت کار است؛ وی پس از دیدار با خانواده شهید و دیدار با مردم، در جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد شرکت خواهد کرد.

رئیس جمهور سفر خود را با بالگرد آغاز کرد و از فرودگاه شهید بهشتی با بالگرد به شرق اصفهان رفت و از زمین و مزارع کشاورزی منطقه بازدید هوایی کرد؛ در همین حین غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در  جمع کشاورزان اژیه در شهرستان ورزنه حاضر شده و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه قرار گرفته است.

رئیس جمهور همچنین در ادامه در جمع مردم و کشاورزان شرق اصفهان حضور پیدا کرد و به دغدغه و نگرانی مسؤولان گوش کرد و اشاره کرد که مشکلات موجود کشاورزان با همت مسؤولان و همکاری مردم تا حدودی رفع خواهد شد.

 

کشاورزان شرق اصفهان: «رییسی رییسی خدانگهدار تو»!

رئیسی به همراه شماری از مسرولان به‌صورت هوایی ضمن بازدید از اراضی کشاورزی در جریان آخرین وضعیت خشکسالی در منطقه شرق قرار گرفت، رییس جهور همچنین در منطقه  قلعه بالا در شرق  اصفهان حضور پیدا کرد و اهالی این منطقه از بازدید سرزده آقای رییسی ابراز خرسندی کردند و با شعار «رییسی رییسی خدانگهدار تو» و «یاور رهبر آمد» از رییس جمهور استقبال  کردند.

 

رئیسی: می‌گفتند زمان پرآبی زاینده‌رود به اصفهان برو، اما ما هنگام مشکلات میان مردم خواهیم بود

در جمع کشاورزان اصفهان عنوان کرد: برخی به من پیشنهاد می‌کردند که وقتی به اصفهان بروید که زاینده رود پرآب باشد، گفتم باید همان روزهایی که مشکلات وجود دارد، بین مردم بروم.

وی افزود: گفتم من باید بروم مشکلات را از نزدیک ببینم وهمان روزهایی که مشکل وجود دارد باید به جمع کشاورزان پرتلاش بروم.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به‌عنوان نماینده هیأت دولت به شاهین‌شهر رفت و با حضور در کوی محله مهر و شهرک پردیس، محله سایت متعلق به ارتش با مشکلات این مناطق از نزدیک آشنا شد و با حضور در فرمانداری با مردم ملاقات چهره به چهره داشت و مشکلات مسکن مهر را بررسی کرد.

در بازدید وزیر آموزش و پرورش از محله مهر و شهرک پردیس شاهین‌شهر، سعید ابریشمی‌راد، شهردار شاهین‌شهر با ارائه گزارشی از سابقه احداث این محله سخن گفت.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان‌های فریدون‌شهر و بوئین میاندشت رفت.

وزیر بهداشت در این سفر ضمن دیدار چهره به چهره با نماینده اقشار مختلف، از برخی پروژه‌های درحال ساخت از جمله بیمارستان بویین میاندشت و محور جاده‌ای بویین- خوانسار بازدید می‌کند؛ همچنین در شهرستان فریدون شهر از نزدیک از بیمارستان حضرت رسول این شهرستان بازدید می‌کند.

رئیس جمهور در ادامه برنامه خود در اصفهان در بازدید از کارخانه هواپیماسازی ایران (هسا) که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم حضور داشت در جریان جدیدترین دستاورد‌های علمی و فناوری این مرکز قرار گرفت.

بازدید از تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دستاورد‌های این مجموعه، بهره‌برداری از برج فناوری از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است.

وزیر فرهنگ پای درددل مردم نشست

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که به شهرضا سفر کرده است با نمایندگان و اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

 

گلایه خواهر شهید بادرودی به رئیس سازمان انرژی اتمی

در جریان سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به نطنز و بادرود، یک خواهر شهید خطاب به او اظهار داشت: ایران را دور بزنید، قبر همه شهدا سکو وجود دارد اما شهدای بادرود اینطور نیست!

 

دیدار وزیر ارشاد با شبان خوش صدای شهرضا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرضا با حسینعلی شبان‌پور پدر شهید محمودرضا شبان‌پور دیدار کرد.

حسینعلی شبان‌پور پدر شهید محمودرضا شبان‌پور است. او از پنج سالگی همراه پدرش به شبانی پرداخته است. با اینکه استادی ندیده، آواز را با شنیدن تمرین کرده و در ۱۲ دستگاه موسیقی سنتی از جمله راست پنجگاه و چهارگاه آواز می‌خواند.

 

اهدای دو واحد مسکن مهر به خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا

در حاشیه حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در بهارستان به خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا دو واحد مسکن مهر اهدا شد.

 

دیدار رئیس‌جمهور با آیت‌الله ناصری

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ظهر امروز در جریان سفر به استان اصفهان، در بیت آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد برجسته اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله ناصری مجتهد و استاد اخلاق، سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به بیان معارف اهل بیت(ع) به ویژه امام عصر (عج) مشغول هستند.

هنوز چند ساعت نگذشته از دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرضا با حسینعلی شبان‌پور پدر شهید محمودرضا شبان‌پور، هنرمند خوش صدا، اسماعیلی نسبت به این دیدار واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: امروز در سفر به شهرضا، برای زیارت پدر شهید آقای حسینعلی شبان‌پور به مزرعه این عزیز رفتم؛ پیرمرد ۸۶ ساله کشاورز که از آواز زیبایش لذت بردیم؛ سالت دولت مردمی، حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی‌ست.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول