اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تبعیت همه جانبه موتلفه از رهبری جامعه

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به سوابق مبارزاتی حزب موتلفه اشاره کرد و گفت: تفاوت این حزب با دیگر احزاب در این است که در هیچ شرایطی از امام جامعه جلوتر حرکت نکردند.

تبعیت همه جانبه موتلفه از رهبری جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله علی خاتمی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای حزب موتلفه در استان زنجان با بیان اینکه قیام، حرکت و اقدام اگر برای رضای خدا باشد مفید فایده خواهد بود، اظهار کرد: هرگونه اقدام در غیر این مسیر جایز نیست و ماندگار نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه پیشتازان هر نوع مبارزه‌ای همواره صاحب امتیاز هستند، افزود: امتیاز این مبارزان به مانند مسلمانان قبل و بعد از فتح مکه است.

وی به وجود افرادی که همواره در صدد جلو زدن از امام جامعه در هر دوره‌ای از تاریخ اشاره و تصریح کرد: باید متوجه بود که در هر اقدامی باید شاخص عمل امام جامعه باشد.

آیت‌الله خاتمی به سوابق مبارزاتی حزب موتلفه اشاره و تأکید کرد: تفاوت این حزب با دیگر احزاب در این است که در هیچ شرایطی از امام جامعه جلوتر حرکت نکردند.

 

موفقیت‌های ایران امروز ناشی از ایثار شهدا است

همچنین دبیرکل حزب موتلفه در این یادواره به موقعیت ایران و جبهه مقاومت در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: دلیل توقیف نفتکش‌های یونانی در ازای توقیف نفتکش ایرانی برای تحویل به آمریکا، تحقق وعده‌های حسن نصرالله و ترس رژیم صهیونیستی از این وعده‌ها موقعی برای ما روشن می‌شود که این موقعیت را با خاطرات فردوست در مواجهه شاه با سفیر امریکا مقایسه شود.

اسدالله بادامچیان تاکید کرد: موفقیت‌های امروز ایران ناشی از خود گذشتگی و ایثار شهدای انقلاب از سال ۴۲ تاکنون و شهدای مدافع حرم است.

وی با تشریح دلایل و عملکرد حزب موتلفه، از آغاز شکل‌گیری تاکنون گفت: این حزب بعد از حوادث ۱۵ خرداد ۴۳ و با توجه به شرایط و با اجازه مرجع تقلید مبارزه مسلحانه را آغاز کرد .

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه آغاز جهاد مسلحانه با فتوای مرجع جامع الشرایط انجام شده است، ادامه داد: حزب موتلفه مبارزات خود را بعد از سال ۴۳ در دو بخش فرهنگی و سیاسی و نظامی ادامه داد.

همچنین دبیر حزب موتلفه استان زنجان در این یادواره با تشریح عملکرد این حزب در استان گفت: موتلفه به عنوان حزب ریشه‌دار همواره بر محور وحدت حرکت کرده است.

رضا رحیم‌پور با بیان اینکه موتلفه هر دستی را که دل در گرو ایران و نظام داشته باشد به گرمی می‌فشارد، ادامه داد: موتلفه بر اساس منشور خود بر عهدی که بسته وفادار است و از ارزش‌های انقلاب و نظام مراقبت و حفاظت خواهد کرد.

وی به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای کمک به دولت در سطح استان اشاره کرد و گفت: این حزب ضمن برنامه‌ریزی برای جوانگرایی برای تحقق اهداف ملت تلاش می‌کند.

انتهای پیام/73004/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول