اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بادامچیان: حمایت از دولت، بدون سهم خواهی وظیفه است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر حمایت از دولت رئیسی بدون سهم خواهی گفت: حمایت و همراهی دولت رئیسی را وظیفه خود می‌دانیم.

بادامچیان: حمایت از دولت، بدون سهم خواهی وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله بادامچیان چهارشنبه شب در دیدار با استاندار زنجان به واضح بودن پیشرفت‌های استان زنجان نسبت به گذشته اشاره و اظهار کرد: شاید تدریجی بودن پیشرفت افراد را متوجه نکند ولی اگر از بیرون وارد استان شوید بهتر متوجه این توسعه خواهید شد.

 دبیرکل موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه تحزب در اسلام مسبوق به سابقه است، افزود: منتهی افراد در این فعالیت‌ها باید مواظبت داشته باشد که عضو چه حزبی می‌شوند.

وی ادامه داد: هرچند مبنای فعالیت احزاب به غرب نسبت داده شده است ولی در قرآن ما عنوان حزب ۲۲ بار  تکرار شده است. 

بادامچیان با تاکید برای اینکه وظیفه هر مسلمان تقویت احزاب اسلامی است، ادامه داد: یادمان باشد با توجه به اینکه فعالیت در احزاب سابقه اسلامی دارند نمیدانم چرا بعضی از افراد می‌گویند عضو هیچ حزبی نیستیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دو حزب موتلفه و حزب الله لبنان به دستور امام راحل تشکیل شده است، گفت: بعد از تحولات سال‌های نخست پیروزی انقلاب برای فعالیت حزب از امام  کسب تکلیف کردیم که ایشان هم موافقت کردند.

بادامچیان با تاکید بر  اینکه حزب موتلفه  همواره در خط ولایت بوده است، ادامه داد: این حزب طی ۶۰ سال گذشته هیچ انحرافی نداشته و در فسادهای احتمالی نیز دخیل نبوده است.

وی به فعالیت حزب موتلفه در ۳۱ استان اشاره کرد و گفت: فعالان حزب موتلفه افراد برجسته جامعه خود هستند که با سلامت و پاک دستی فعالیت می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر حمایت از دولت رئیسی بدون سهم خواهی ادامه داد: حمایت و همراهی دولت رئیسی را وظیفه خود می‌دانیم.

در این دیدار محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز از دیدار با دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ابراز خرسندی کرد و بر اهیمت تحزب در کشور تاکید کرد.

در ادامه رضا رحیم پور، دبیر حزب موتلفه استان نیز گزارشی در مورد وضعیت این حزب در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/73004/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول