اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: ۳ هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می‌شود

استاندار تهران گفت: سه هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می‌شود که هزار و ۵۰۰ واحد در قالب قانون جهش مسکن در مالکیت دولت و بقیه در مالکیت بنیاد مستضعفان است.

استاندار تهران: ۳ هزار واحد مسکونی در شهرستان ورامین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلسه مشترک پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و محسن منصوری استاندار تهران با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و سایر مسئولان با محوریت ساخت مسکن محرومان در شهر ورامین  برگزار شد. 

منصوری در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های مختلف در سراسر کشور از جمله استان تهران اظهار کرد: زمین مستعدی در شهرستان ورامین مربوط به بنیاد مستضعفان شناسایی شد که در بازدید قبلی بنده همراه با رئیس بنیاد مستضعفان، استفاده از این زمین برای ساخت مسکن مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مورد این زمین، اقدامات کارشناسی انجام شده و با شهرداری ورامین نیز صحبت شد و به زودی مراحل قانونی اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵، کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان را طی می‌کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با این اقدام امکان احداث سه هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود که هزار و ۵۰۰ واحد در قالب قانون جهش مسکن در مالکیت دولت و بقیه در مالکیت بنیاد مستضعفان است و سرانه های مختلف بهداشتی، آموزشی، فضای سبز و مذهبی برای آن در نظر گرفته شده است.

منصوری با اشاره به وضعیت دیگر شهرستان‌های استان تهران گفت: مقرر شد این موضوع در تعامل با بنیاد مستضعفان و همچنین بخش خصوصی استمرار پیدا کند و شهرداری های استان تهران موظف شدند تا زمین های مستعد را شناسایی کنند و بنیاد نیز زمین هایی را در شهرستانهای استان معرفی کند و با طی مرحله انتخاب مشاور و ارائه طرح تفصیلی، مراحل اخذ مجوز های  لازم طی شود. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول