اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ایران و ونزوئلا در حوزه حکمرانی دیجیتال همکاری می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دیدار با وزیر ارتباطات ونزوئلا، گفت: در این دیدار درباره همکاری در حوزه‌های حکمرانی دیجیتال، رگولاتوری، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، راه‌اندازی پلتفرم‌های مشترک و توسعه پارک‌های فناوری اطلاعات گفت وگو شد.

ایران و ونزوئلا در حوزه حکمرانی دیجیتال همکاری می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دیدار با  وزیر ارتباطات ونزوئلا، گفت: در این دیدار درباره همکاری در حوزه‌های حکمرانی دیجیتال، رگولاتوری، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، راه‌اندازی پلتفرم‌های مشترک و توسعه پارک‌های فناوری اطلاعات گفت وگو شد.

وی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: هفته گذشته میزبان فردی آلفرد نازارس، معاون رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات و خورخه مارند، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و رئیس رگولاتوری ونزوئلا بودم. این دو مقام ونزوئلایی رئیس‌جمهور کشورشان را در سفر به کشورمان همراهی می‌کنند. در این دیدار هم من و هم وزیر ارتباطات ونزوئلا بخشی از ظرفیت‌های حوزه کاری خودمان را برشمردیم تا نقاط مشترک برای تفاهم را بیشتر بشناسیم.

وی افزود: ایران و ونزوئلا در گذشته روابط راهبردی بسیار خوبی داشته‌اند و با سفر اخیر هیئت عالی‌رتبه ونزوئلا به کشورمان و امضای قرارداد راهبردی ۲۰ساله مسیر توسعه همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور سرعت خواهد یافت.

زارع پور گفت: زمینه‌های همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فراوان است و هر یک از این زمینه‌ها می تواند به سرفصلی برای آغاز همکاری‌های مشترک در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات تبدیل شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: آقای نازارس از اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود شدیدترین تحریم‌ها در ۴۰ سال گذشته به پیشرفت‌ها و دستاوردهای فراوانی در حوزه علم و فناوری دست پیدا کرده اظهار شگفتی کرده و معتقد بود در دوره جدید روابط دو کشور در حوزه فناوری اطلاعات باید به تولید محصولات مشترک بیانجامد.

وی افزود: همچنین درباره همکاری در حوزه‌هایی چون حکمرانی دیجیتال، رگولاتوری، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، راه‌اندازی پلتفرم‌های مشترک و همکاری‌ برای توسعه پارک‌های فناوری اطلاعات در کشورش با استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی جمهوری اسلامی ایران اظهار تمایل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول