اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۴ بازیکن با سپیدرود رشت تمدید کردند

سهیل ربیع زاده، علی بیجاری، سبحان سحرخیز و امیرحسین صالحی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل آینده تمدید کردند.

۴ بازیکن با سپیدرود رشت تمدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، چهار بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت پس از مذاکره با باشگاه برای یک فصل دیگر قرار دادشان با این تیم تمدید کردند. 

امیرحسین صالحی بازیکن دو فصل گذشته و رشتی سپیدرود پس از مذاکره با دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل سپیدرود دو فصل دیگر در این تیم خواهد ماند. وی که متولد سال ۷۷ هست و قبل از سپیدرود در تیم پاس گیلان عضویت داشت. 

همچنین علی بیجاری بازیکن فصول گذشته باشگاه سپیدرود که فوتبالش را از پایه‌های سپیدرود آغاز کرده پس از توافق با مدیرعامل سپیدرود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با باشگاه محبوبش تمدید کرد. از خصوصیات جالب بیجاری این است که وی قابلیت بازی در چندین پست را دارد. 

سهیل ربیع زاده سومین بازیکنی بود که ظهر چهارشنبه ضمن توافق با مدیرعامل باشگاه سپیدرود برای دو فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد. ربیع زاده نیز محصول آکادمی باشگاه سپیدرود است و برای سومین سال در تیم بزرگسالان به میدان خواهد رفت. 

لازم به ذکر است که بیجاری و ربیع زاده به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال و صالحی به عنوان سهمیه زیر ۲۵ سال باشگاه سپیدرود در فصل آینده محسوب می‌شوند.

سبحان سحرخیز که دومین فصل حضورش را در سپیدرود می‌گذراند، اهل خمام و متولد سال ۷۶ است و در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. 

وی فوتبالش را از جوانان و امید ملوان آغاز کرد و به جز سپیدرود در شهرداری بندرعباس بازی کرده است و سابقه دعوت به تیم ملی دانش آموزی ایران در سال ۹۴ را در کارنامه دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول