اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بی‌پولی محور پُردنجان به جونقان را نیمه‌کاره گذاشت

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکل اصلی ساخت محور پُردنجان به جونقان نبود اعتبار است، گفت: از سال گذشته تا کنون چهار مرحله مناقصه برگزار شده اما هنوز پیمانکار جدید انتخاب نشده است.

بی‌پولی محور پُردنجان به جونقان را نیمه‌کاره گذاشت

حمید ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه مشکل اصلی چهارخطه شدن محور پُردنجان به جونقان نبود اعتبار است، گفت: از سال گذشته تا کنون چهار مرحله مناقصه برگزار شده اما هنوز پیمانکار جدید انتخاب نشده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه نیازمند ۷۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم، ادامه داد: ساخت محور پردنجان جونقان از سال شروع ۹۵ و با اعتباری از محل  تملک دارایی سرمایه‌ای استان آغاز شد.

وی افزود: فاز اول به طول سه کیلومتر از سه راهی پردنجان تا چلیچه آزادسازی اراضی، زیرسازی توسط این اداره کل و آسفالت توسط اداره‌کل راهداری انجام و در سال ۹۸ به بهره‌برداری رسید.

ربیعی اضافه کرد: بلافاصله در سال ۹۸ قرارداد جدیدی جهت زیرسازی قسمت باقیمانده از چلیچه تا جونقان منعقد شد.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون زیرسازی محدوده چلیچه تا راستاب نیز انجام شده که نیازمند همکاری اداره کل راهداری استان جهت انجام آسفالت است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم در مناقصه‌ای که هم‌اکنون در دست اجرا است پیمانکار جدید این محور را انتخاب کنیم.

وی گفت: کاهش تصادفات، تسهیل عبور و مرور و کاهش سوخت و زمان سفر از مهمترین مزایای تکمیل و بهره‌برداری چهارخطه شدن محور پُردنجان به جونقان است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول