اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| آغاز طرح استانی حجاب و عفاف در مازندران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اعلام کرد: طرح استانی حجاب و عفاف در مازندران در قالب قرارگاه ۲۱ تیر در استان آغاز شد.

فارس من| آغاز طرح استانی حجاب و عفاف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهرداد محمدی دبیر این ستاد با حسن جهانیان مدیر کل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از اجرای طرح حجاب و عفاف در مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر مسئله حجاب به یکی از دغدغه‌های اصلی در کشور تبدیل شده و بدحجابی به عنوان نمادی هنجارشکن، اسلامیت نظام را به چالش کشیده که ستاد در نظر دارد با اجرای این طرح امنیت اخلاقی را به فضای جامعه بازگرداند.

وی به اجرای طرح حجاب و عفاف در قالب قرارگاه ۲۱ تیر در سراسر استان خبر داد و افزود: این طرح در ابتدا از دستگاه‌های دولتی آغاز و به مرور اصناف، اماکن عمومی، مراکز تفریحی و ... را در بر خواهد گرفت تا شاهد حل این معضل مهم اجتماعی در جامعه باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ادامه این دیدار اظهار کرد: این دستگاه با توجه به نحوه ارتباطی که با مردم دارد و خدمات به موقعی که به آنها ارائه می‌دهد می‌تواند کمک زیادی به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد.

محمدی با تاکید بر لزوم توجه به نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان توسط اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای، گفت: این مسائل که با جان هموطنان عزیزمان به صورت مستقیم در ارتباط است بسیار حائز اهمیت بوده و باید در این مسیر از ظرفیت‌های حاکمیتی استفاده کنیم و با ایمن‌سازی معابر شاهد کمترین حوادث باشیم؛ همین موارد جزو معروف‌های برجسته این دستگاه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم تکمیل جاده کمربندی بابل به آمل، یادآور شد: پیشنهاد ستاد این است که دستگاه‌ها در حوزه‌های تخصصی خود از ظرفیت و اطلاعات مردم بهره بگیرند و اگر بنا به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه، مسئله را با مردم در میان بگذارند تا مردم اقناع شوند، زیرا این هم یک جهاد تبیین است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به وظایف و فعالیت‌های متنوع معاونت مهندسی فرهنگی ستاد اشاره و خواستار توجه دستگاه‌های حاکمیتی به موضوع اطلاع‌رسانی پیرامون مسائل فرهنگی و در دسترس قرار دادن ۲۰ درصد از فضای تبلیغاتی استان به این مجموعه شد.

این مسؤول با بیان اینکه اگر مردم را در مسائل مختلف جامعه درگیر کنیم و از ظرفیت عظیم مردمی در پیشبرد برنامه‌ها بهره بگیریم بسیار خوب است، اظهار کرد: یکی از هنر‌های دولت سیزدهم هم مردمی‌سازی است که در موضوع واکسیناسیون به عینه آن را شاهد بودیم؛ این برنامه خوبی است و ما نیز در ستاد تشکل‌های مردمی را ایجاد کردیم که ظرفیت همکاری با دستگاه‌های مختلف در عرصه‌های تخصصی را دارند.

به گزارش فارس مخاطبان این رسانه نیز چندی پیش سوژه‌ای را با عنوان رسیدگی به وضعیت اسفناک حجاب در غرب مازندران ثبت کرده بود و خواستار پیگیری این سوژه شده بودند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول