اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

زائران سودانی حج تمتع از مرز دریایی به عربستان رسیدند+عکس

زائران سودانی حج تمتع سال جاری از طریق بندر جده وارد سرزمین وحی شدند و به این ترتیب نخستین گروه زائران دریایی حج تمتع سال جاری، به عربستان رسیدند.

زائران سودانی حج تمتع از مرز دریایی به عربستان رسیدند+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هر ساله در ایام حج تمتع زائران از کشورهای مختلف از طریق هوایی، زمینی و دریایی عازم عربستان می‌شوند.

نخستین گروه زائران حج تمتع از کشورهای اندونزی، پاکستان و هند، نیمه خردادماه از طریق فرودگاه مدینه وارد سرزمین وحی شدند و پس از آن زائران سایر کشورها از طریق فرودگاه‌های مدینه و جده به عربستان سفر کردند.

شب گذشته نیز نخستین گروه زائران خارجی حج تمتع از طریق دریا به عربستان رسیدند؛ به طوری بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائر سودانی حج تمتع سال جاری، وارد بندر جده شده و با استقبال مسئولان سعودی مواجه شدند.

به گزارش فارس، امسال یک میلیون زائر به حج تمتع مشرف می‌شوند که ۸۵۰ هزار نفر از آنها را زائران خارجی تشکیل می‌دهند. بیشتر زائران حج تمتع از طریق هوایی وارد عربستان می‌شوند و فقط تعداد محدودی از زوار از طریق دریایی و زمینی عازم عربستان می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول