اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کاهش سهمیه آرد نانوایان متخلف/ کمبود آرد و نان در چهارمحال و بختیاری نداریم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بر اساس سهمیه و سرانه مصرف نان خانوار هیچ کمبودی در استان نداریم، گفت: چنانچه سهمیه آرد یک نانوایی کم شده صرفا به دلیل تخلف آن واحد صنفی بوده است.

کاهش سهمیه آرد نانوایان متخلف/ کمبود آرد و نان در چهارمحال و بختیاری نداریم

محمدکاظم منزوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص آخرین وضعیت آرد و نان در چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بر اساس سهمیه و سرانه مصرف خانوار هیچ کمبودی در استان نداریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه آرد هر شهرستان مشخص است، تأکید کرد: چنانچه سهمیه آرد یک نانوایی کم شده صرفا به دلیل تخلف آن واحد صنفی بوده است.

وی توضیح داد: در کارگروه آرد و نان مصوب شد که اگر یک واحد نانوایی تخلف کرد و به‌دنبال آن مشمول کاهش سهمیه آرد شد، آرد آن به نانوایی‌های دیگر در همان شهرستان داده شود.

منزوی اضافه کرد: این مصوبه طی هفته‌های اخیر اجرا شده و سهمیه کسر شده از واحدهای متخلف به نانوایی‌های منضبط داده شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مقداری آرد از محل تخلف نانوایی‌ها در اختیار ما بود که به‌زودی میان واحدهای دیگر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/68033/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول