اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فارس من| اجرای قانون عفاف و حجاب به اصناف رسید/ تصویب جزئیات در جلسه امروز

اولین جلسه تصمیم‌گیری برای اجرای قانون عفاف و حجاب در اصناف، ساعت 10 امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

فارس من| اجرای قانون عفاف و حجاب به اصناف رسید/ تصویب جزئیات در جلسه امروز

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس قانون عفاف و حجاب از حدود دو هفته پیش به نهاد‌های مختلف ابلاغ شد و فاز اول این قانون در ادارات و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی در حال اجراست.

اما موضوع بدحجابی در صنوف، واحد‌ها و مجتمع‌های تجاری از جمله موضوعاتی است که مخاطبان خبرگزاری فارس هم پیگیر آن هستند که برخی از این کمپین‌ها را می‌توانید از اینجا و اینجا مشاهده کنید.

تصمیم‌گیری برای اجرای قانون عفاف و حجاب در اصناف

فاز دوم اجرای قانون عفاف و حجاب ویژه اصناف در نظر گرفته شده که بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار فارس به دست آورده، اولین جلسه تصمیم‌گیری برای اصناف، ساعت ۱۰ صبح امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

در این جلسه که «جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر اصناف» نام دارد، نمایندگان نهاد‌های اثر‌گذار در حوزه صنوف حضور دارند و تصمیم‌گیری درباره جزئیات قانون عفاف و حجاب و همچنین چگونگی اجرای آن در اصناف و مشخص کردن نهاد‌های همکار در طراحی و اجرای قانون از جمله دستورهای جلسه امروز است.

دستور‌های جلسه

بررسی شاخصه‌های عفاف و حجاب در اصناف، تسریع در امور و هماهنگی بین دستگاه‌ها و ورود به بحث پوشاک و لوازم آرایشی از جمله دستور‌های جلسه شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر اصناف است.

نهاد‌های حاضر در جلسه

در این جلسه نمایندگان نهاد‌هایی چون سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان امور مالیاتی، اتاق اصناف، نماینده وزرای صمت، ارشاد و بهداشت، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف بازار، حوزه‌های علمیه، تشکل‌های تخصصی ملی اصناف اقتصاد و بازار و تشکل‌های تخصصی ملی در عرصه عفاف و حجاب حضور دارند.

خبرنگار فارس، نتایج این جلسه را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

این خبرگزاری، پیش‌تر از ابلاغ قانون عفاف و حجاب به نهادهای کشور خبر داده بود که می‌توانید متن خبر را اینجا بخوانید. همچنین نحوه اجرای این قانون و افراد مسئول در قبال آن را می‌توانید در این گزارش بشناسید.

انتهای پیام/ ت 824

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول