اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تجهیز 400 میلیارد ریالی بخش‌های درمانی تأمین اجتماعی گیلان

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت توسعه زیرساخت‌های درمانی ملکی این سازمان، گفت: در راستای تجهیز مراکز درمانی، بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات مدرن پزشکی در استان خریداری‌شده، است.

تجهیز 400 میلیارد ریالی بخش‌های درمانی تأمین اجتماعی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین ابراهیمی، مدیر درمان تأمین اجتماعی امروز در نشست با روسای کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان و اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در رشت، هدف از درمان تأمین اجتماعی را ارائه بهترین خدمات درمانی به بیمه‌شدگان به‌ویژه به مستمری‌بگیران و بازنشستگان دانست و اظهار کرد: تلاش مضاعف خواهیم کرد تا تغییرات مثبت برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان ملموس باشد.

وی کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی را بازوان اصلی سازمان در ارتقای عملکرد مدیریت درمان برای رسیدن به هدف مطلوب ارائه خدمات درمانی باکیفیت برشمرد و افزود: انتظار داریم تا با پشتیبانی و همراهی اعضای کانون‌ها بهترین خدمات را به بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در راستای تجهیز مراکز درمانی، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرن پزشکی در استان خریداری‌شده، تصریح کرد: راه‌اندازی بخش مولکولی آزمایشگاه پلی کلینیک شماره یک رشت باقابلیت انجام آزمایش PCR، تجهیز پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت، پلی کلینیک انزلی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به دستگاه پیشرفته سونو اکوکاردیوگرافی برای اکو قلبی عروقی بزرگ‌سالان، اطفال و نوزادان و غیره ازجمله این تجهیزات هستند.

ابراهیمی همچنین گزارش مبسوطی از تلاش‌های انجام‌شده در کلیه مراکز درمان تأمین اجتماعی استان ارائه کرد و افزود: ساخت درمانگاه در شهرهای صومعه‌سرا، توتکابن، رضوانشهر، خمام از اهداف مهم توسعه‌ای مدیریت درمان است.

وی همچنین ارتقای بیمارستان حضرت رسول رشت از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تخت و ساخت درمانگاه‌های تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و اجرای طرح هتلینگ در بخش‌های باقی‌مانده بیمارستان و بروز رسانی و تعمیر بخش‌ها و تأسیسات بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را از برنامه‌های مدیریت درمان استان برشمرد. گفتنی است در آغاز این جلسه، بافکار، رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی استان به‌ضرورت اهمیت ساخت درمانگاه برای شهرهای فاقد مراکز ملکی اشاره نمود و گفت: بیمه‌شدگان شهرهای صومعه‌سرا، منجیل، رضوانشهر، توتکابن و خمام منتظر ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهر خودشان هستند.

وی فعالیت‌های انجام‌شده در بخش درمان تأمین اجتماعی استان برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه‌شدگان مستمری‌بگیران را تحسین کرد و گفت: بخش بزرگی از هزینه‌های زندگی بازنشستگان مربوط به درمان است که هر میزان سازمان بتواند با توسعه خدمات درمانی مشکلات درمانی مستمری‌بگیران را کاهش دهد در سطح معیشت آنان مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول