اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف بیش از ۲ هزار لیتر روغن زیتون فاقد مجوز در سرخه

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و توقیف ۲ هزار و ۹۰ لیتر روغن زیتون فاقد مجوز بهداشتی و بارنامه در شهرستان سرخه خبر داد.

کشف بیش از ۲ هزار لیتر روغن زیتون فاقد مجوز در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان سرخه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و عرضه خارج از شبکه، حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان آبی‌رنگ مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی بار خودرو تعداد ۱۱۰ گالن ۱۹ لیتری به وزن ۲ هزار و ۹۰ لیتر روغن زیتون، فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و بارنامه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل اداره غذا و دارو مرکز بهداشت شهرستان سرخه شده است.

دستگیری سارق به عنف و کشف موتورسیکلت قاچاق در گرمسار

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از دستگیری سارق به عنف و کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۵۰ سی‌سی قاچاق در شهرستان گرمسار خبر داد.

حسنی گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت کراس ۴۵۰ سی‌سی در شهرستان آرادان، موضوع از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌تمامی شهرستان‌ها اعلام شد.

وی از دستگیری سارق توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار و کشف موتورسیکلت سرقتی از متهم خبر داد و افزود: پس از بررسی فنی موتورسیکلت مشخص شد، فاقد پلاک و قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: سارق در بازجویی به سرقت به عنف اعتراف کرد و مالک موتورسیکلت برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان گرمسار فرا خوانده شد.

حسنی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: سارق به جرم سرقت به عنف و مالک به دلیل نگهداری موتورسیکلت قاچاق به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول