اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واژگونی تریلی حامل نوشابه در شهرکرد/ مسیر در حال پاکسازی است

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: ماشین حمل نوشابه از مسیر شرق به غرب بلوار امام علی در حرکت بود که به علت سرعت نامناسب در پیچ مسیر از محور خارج شد.

واژگونی تریلی حامل نوشابه در شهرکرد/ مسیر در حال پاکسازی است

ایرج حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در رابطه با تصادف ماشین حمل نوشابه در شهرکرد، گفت: ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در بلوار امام علی جاده دانشگاه آزاد ماشین حمل نوشابه از مسیر شرق به غرب در حرکت بود که به علت سرعت نامناسب در پیچ مسیر از محور خارج شد و راننده کنترل وسیله را از دست داد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: در این تصادف ۲ وسلیه نقلیه دچار آسیب جزئی شدند که به سرعت هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند اما تا رسیدن اورژانس مردم و رانندگان در مقدمات کمک‌های اولیه کمک وافری انجام دادند.

وی ادامه داد: به‌دنبال واژگونی وسیله نقلیه، راننده در اتاقک خود مبحوس شده بود که با کمک مردم مراحل اولیه انجام و راننده آماده خدمت‌رسانی اورژانس شد.

حسین‌پور با اشاره به زمان‌بر بودن نجات راننده، بیان داشت: ۱۰ الی ۲۰ دقیقه دیگر محیط پاکسازی می‌شود و تا پاکسازی محیط میدان دفاع مقدس مسدود می‌شود و شهروندان از جاده منظریه تردد می‌کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول