اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

میرزایی: بهترین خرید سپاهان باید مربی باشد که از چوب بازیکن بسازد/شرایطم راضی کننده نبود

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: چند سال سخت را در سپاهان پشت سر گذاشتم و شرایط برایم راضی کننده نبود.

میرزایی: بهترین خرید سپاهان باید مربی باشد که از چوب بازیکن بسازد/شرایطم راضی کننده نبود

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص فصلی که به همراه تیم سپاهان پشت سر گذاشت، اظهار داشت: سپاهان در لیگ بیست و یکم از لحاظ قدرت تیمی، مستحق قهرمانی بود اما مهره‌ها به تنهایی نمی‌توانند تیم را قهرمان کنند. متاسفانه سپاهان باوجود شرایط خوبی که برای این اتفاق داشت، نتوانست نتیجه لازم را کسب کند. 

وینگر سپاهان در مورد اینکه چه عاملی در این ناکامی موثر بود، گفت: تغییر سبک بازی باعث شد روی کارهای دفاعی تمرکز نداشته باشیم. مدافعان در کارهای هجومی بیش از اندازه فعالیت داشتند و این مساله بخش دفاعی تیم را دچار مشکل می‌کند. 

میرزایی در خصوص عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه امیدواری زیادی به صعودشان بود، عنوان کرد: در این تورنمنت اشتباهات فاجعه باری داشتیم. خستگی بازیکنان اصلی روی کار تیم تاثیر زیادی داشت و در‌ نهایت هم آسیب زد اما مطمئنم دوباره با قدرت بیشتری بر می‌گردد و این نتایج و ناکامی‌ها را چه در مسابقات داخلی و چه در سطح آسیایی جبران می‌کند. 

وی در‌ مورد جدایی محرم نویدکیا و‌ مطرح شدن اسامی مختلف و مشهور برای هدایت زردپوشان در فصل جدید، اظهار داشت: در مورد جدایی نویدکیا نظری ندارم. او برای تیم زحمت کشید و تلاش کرد بهترین نتیجه را بگیریم. بچه‌های تیم هم همانطور که خودش اعلام کرد تمام تلاششان را به کار گرفتند تا برنامه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند و باعث موفقیت تیم و خوشحالی هواداران شوند اما به هرحال در فوتبال همه چیز طبق برنامه و میل شما پیش نمی‌رود. ممکن است برخی اشکالات پیش بینی نشده، مانع شما شوند. محرم نویدکیا با تصمیم خودش ترجیح داد جدا شود و امیدوارم در ادامه زندگی در هر زمینه‌ای موفق و سلامت باشد. 

بازیکن سپاهان تصریح کرد: من هم گزینه‌های سرمربیگری را در رسانه‌ها دیدم. آن‌ها بزرگ و با رزومه هستند و می‌توانند انتخاب خوبی برای تیم خوب سپاهان باشند. بهترین خرید سپاهان باید یک مربی خوب باشد که از چوب بازیکن بسازد نه اینکه نتیجه کار برعکس شود و تیم با وجود چند بازیکن باکیفیت در هر پست، بدترین نتیجه را بگیرد. 

وی در مورد جدایی برخی از بازیکنان سپاهان به خصوص مدافعین این تیم، عنوان کرد: آن‌ها دوستان من هستند و برایشان آرزوی سلامتی می‌کنم. بازیکنان با تجربه و با کیفتی هستند و قطعا مورد توجه تیم‌های خوب لیگ قرار می‌گیرند. به خصوص وقتی قراردادی ندارند. حق طبیعی‌شان است که به پیشنهاداتشان فکر کنند. با اینحال نباید فراموش کنیم، سپاهان همیشه جزو مدعیان بوده، باشگاهی حرفه‌ای است که ساختاری استاندارد دارد. مطمئنم این تیم در فصل جدید، در مسیر موفقیت حرکت می‌کند. تیم بزرگ سپاهان را همیشه دوست دارم و نامش همیشه در قلب من زنده است. 

میرزایی در مورد اینکه با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد قصد جدایی از سپاهان را دارد، گفت: پیشنهاداتی از چند تیم مطرح دارم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. چند سال سخت را در سپاهان پشت سر گذاشتم و شرایط برایم راضی کننده نبود. با اینکه همیشه به تصمیمات کادرفنی و باشگاه احترام گذاشتم اما هیچ وقت به حقم نرسیدم. از مدیران باشگاه انتظار حمایت بیشتری داشتم. این شرایط باعث شد لطمه بخورم اما به خاطر مردم اصفهان و هواداران تیم محبوبم سکوت کردم. از هواداران به خاطر تمام روزهایی که تنها پشتیبان من بودند تشکر می‌کنم. هر کجا باشم آن‌ها را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم امسال خواسته به حقشان عملی شود و شادی آ‌ن‌ها را ببینم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول