اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ساخت سنگ قبر برای یک مرورگر

یک برنامه نویس کره ای با ساخت یک سنگ قبر برای اینترنت اکسپلورر سعی در زنده نگه داشتن یاد این مرورگر وب دارد.

ساخت سنگ قبر برای یک مرورگر

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، هفته قبل بود که مایکروسافت اعلام کرد پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر را پس از ۲۷ سال پایان خواهد داد. پس از اعلام این خبر یک نفر تصمیم گرفت این مناسبت را کمی طنز کند.

جونگ کی یوونگ،‌ برنامه نویس ۴۳۰ هزار وون (حدود ۳۳۰ دلار) برای طراحی و سفارش سنگ قبر این مرورگر قبل از تاریخ پایان رسمی پشتیبانی آن هزینه کرد. این سنگ یادبود که روی پشت بام کافه برادرش در شهر گیونگجو کره جنوبی قرار دارد، دارای لوگوی نمادین IE و یک نوشته انگلیسی است. روی این سنگ نوشته شده: اینترنت اکسپلورر ابزار خوبی برای دانلود مرورگرهای دیگر بود.

یونگ در این باره گفت که او این بنای یادبود را برای بزرگداشت برنامه ای که باعث انتخاب شغلش بوده، سفارش داده است. حتی با وجود اینکه مرورگرهایی مانند کروم و فایرفاکس هم از نظر شهرت و هم محبوبیت جایگزین اینترنت اکسپلورر شدند، بسیاری از مشتریان یونگ از او می‌خواستند مطمئن شود که وب‌سایت‌هایشان در مرورگر قدیمی مایکروسافت نیز کار می کند.

ساخت سنگ قبر هر چقدر هم که خنده دار است، ممکن است بی جا باشد. مایکروسافت هنوز قصد دارد در برخی زمینه ها از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی کند. به عنوان مثال، حالت IE's Edge تا سال ۲۰۲۹ یا بعد از آن به کار خود ادامه خواهد داد. علاوه بر این، بخش‌هایی از جهان، از جمله کشورهایی مانند ژاپن، همچنان از این مرورگر برای مدیریت تجاری و دولتی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول