اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قیمت لوازم خانگی از اول تیرماه افزایش می‌یابد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت لوازم خانگی از ابتدای تیرماه امسال افزایش می یابد.

قیمت لوازم خانگی از اول تیرماه افزایش می‌یابد

امید قالیباف در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از افزایش قیمت لوازم خانگی از ابتدای تیرماه خبر داد.

وی اظهار داشت: براساس تایید سازمان حمایت قیمت تلویزیون 15 درصد و قیمت یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی 10 درصد افزایش می‌یابد. 

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: مردم با مراجعه به سامانه 124 و رویت قیمت ها نسبت به خرید خود  از بازار لوازم خانگی اقدام کنند و در صورت هر گونه مغایرت قیمت لوازم خانگی در بازار و سامانه 124 که به عنوان مرجع وزارت صمت است می توانند شکایت خود را در همان سامانه 124 رسیدگی کنند. 

وی گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی هنوز از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام نشده و این افزایش قیمت ها فعلا از سوی انجمن های صنفی اعلام شده است. 

قالیباف اظهار داشت: البته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این افزایش قیمت‌ها را تایید کرده است اما هنوز مصوبه مکتوب ستاد تنظیم بازار در این زمینه صادر نشده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول