اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش رسانه روس از حضور بردیف؛ شوالیه‌ اسرارآمیز آماده بازگرداندن عصر طلایی تراکتور

نشریه روسیه در گزارشی به حضور قربان بردیف مربی سرشناس این کشور روی نیمکت تراکتور پرداخت.

گزارش رسانه روس از حضور بردیف؛ شوالیه‌ اسرارآمیز آماده بازگرداندن عصر طلایی تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس، قربان بردیف سرمربی ترکمنستانی الاصل روسی گزینه اصلی هدایت تراکتور به جای ارطغرول ساغلام به شمار می آید.

این مربی 69 ساله و با تجربه هفته گذشته به ایران آمد و با مدیران باشگاه تراکتور به صورت مفصل درباره امکان امضای قرارداد گفت و گو کرد.

در همین زمینه نشریه «sportbox» روسیه در گزارشی مفصل به شخصیت این مربی روس که در آستانه مربیگری تراکتور قرار دارد، ارائه کرد.

*بردیف اسرارآمیزترین مربی فوتبال روسیه

این رسانه روس، نوشت: اگر کسی تصمیم می گرفت رتبه ای از اسرارآمیزترین شخصیت های فوتبال روسیه بگوید، قطعاً قربان بردیف مقام اول را بدست می آورد. یک دانشمند، یک حکیم، یک نابغه این ها القابی است که در  "روبین کازان" و "روستوف" از آن خود کرد. او هرگز دست از شگفتی نکشید و گویی از جایی در آن مکان هایی که اصلاً از او انتظار نمی رفت ظاهر شد. بنابراین این بار این هم اتفاق افتاد.

*وقتی بردیف نقش رانگنیک منچستر را ایفا کرد

نه "اسپارتاک"، نه "دینامو"، بلکه "تراکتور" ایران - این چیزی است که بردیف برای ادامه حرفه خود انتخاب می کند. آخرین محل کار بردیف "غیرت" قزاقستان بود. او بهار سال گذشته به عنوان مشاور به باشگاه دعوت شد. بردیف در واقع نقش «رالف رانگنیک» در منچستر یونایند را در غیرت ایفا کرد. او مسئول کارکنان اصلی، آکادمی، استراتژی توسعه بود. شنیده ها حاکی از آن بود که او حتی به صورت غیر رسمی سرمربی غیرت شده است. این نسخه بسیار قابل قبول به نظر می رسید، زیرا بردیف قبلاً این استراتژی را در روستوف انجام داده بود.

*بردیف با تراکتور به دنبال شگفتی جدید

با این حال، در ماه اوت، همه گمانه زنی ها متوقف شد، زیرا بردیف رسماً هدایت غیرت را بر عهده گرفت. این تیم سال گذشته در مسابقات قهرمانی به مقام سوم دست یافت، اما سال بعد کاملاً شکست خورد. در نتیجه، در ماه مه 2022، قرارداد با بردیف با توافق دوجانبه فسخ شد تا بردیف دوباره مربی آزاد شود.

البته صحبت های زیادی درباره آینده بردیف در روسیه مطرح شد. نام او او یک بار دیگر با اسپارتاک، تیم ملی روسیه و گاهی حتی با دینامو مطرح می شد. با این حال، مربی دوباره حرکت شوالیه ای را انجام داد. او در آستانه هدایت «تراکتور» ایران از شهر تبریز در مرز آذربایجان قرار دارد.

*هدف بردیف آسیایی کردن دوباره تراکتور

در خصوص بازی، تراکتور در فصول اخیر مرتباً در رده های بالای لیگ برتر ایران قرار گرفته و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. این تیم فصل گذشته حتی به مرحله یک هشتم نهایی معتبرترین تورنمنت آسیا هم رسید اما با نتیجه یک بر صفر مغلوب النصر عربستان شد. فصل اخیر برای تراکتور یک شکست بود. این باشگاه تنها در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار گرفت که به وضوح با جاه طلبی های آن مطابقت ندارد. ظاهراً مدیریت باشگاه ایرانی انتظار دارد بردیف بتواند تیم را به سهمیه لیگ قهرمانان بازگرداند.

*بردیف با تراکتور تمام کرد

اینکه بردیف برای مذاکره به تبریز رفت نه تنها رسانه ها بلکه سایت رسمی تراکتورسازی هم خبر داد. به نظر می رسد همه چیز واقعا جدی است و شاید در آینده ای نزدیک  لیگ برتر ایران را از نزدیک دنبال کنیم. به هر حال، بردیف قبلاً تجربه کار در خارج از کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق را داشت. از سال 1993 تا 1994، او در Genclerbirligi ترکیه کار کرد، جایی که به دعوت والری نپومنیاشچی، که یک سال قبل این تیم را رهبری می کرد، به دست آورد. با این حال، بردیف به سرعت به دلیل تفاوت در دیدگاه ها در مورد توسعه باشگاه، با مدیریت درگیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول