اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بار کج به منزل نرسید/ کشف بیش ۱۲۸ تن آرد در سوادکوه

رئیس کل دادگستری مازندان گفت: بیش از ۱۲۸ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع درسوادکوه با همکاری اطلاعات سپاه شهرستان کشف در این زمینه نیز پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

بار کج به منزل نرسید/ کشف بیش ۱۲۸ تن  آرد در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران از کشف بیش از ۱۲۸ تن آرد  یارانه‌ای خارج از شبکه در سوادکوه خبر داد.

وی در این زمینه گفت: این کشفیات با همکاری اطلاعات سپاه شهرستان سوادکوه انجام شد و در این زمینه نیز پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه افزود: ریشه اصلی نابسامانی‌های موجود در نانوایی‌ها و گلایه‌مندی‌های شهروندان، همین اقدامات غیرقانونی و سودجویانه است البته دادستان‌های سراسر استان به عنوان مدعی‌العموم به اتفاق دیگر سازمان‌های‌ مرتبط باید نظارت مستمر در این زمینه داشته باشند تا فرصت‌طلبان و سودجویان در امان نباشند.

به گزارش فارس، طی هفته گذشته و جاری نیز ۲۵  تن آرد قاچاق در جویبار کشف شده  بود.

صف‌های طولانی نانوایی‌ها، کمبود نان، عدم پخت و همچنین تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها نیز طی هفته‌های گذشته در مازندران زیاد شده است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول