اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مقامی: با رفتن مرادی شب‌های تاریک وزنه برداری به روزهای روشن تبدیل می‌شود/ قهرمانان ایثار کردند

دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: با رفتن علی مرادی از فدراسیون شب‌های تاریک این رشته به روزهای روشن تبدیل خواهد شد.

مقامی: با رفتن مرادی شب‌های تاریک وزنه برداری به روزهای روشن تبدیل می‌شود/ قهرمانان ایثار کردند

حسین مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تایید ابطال انتخابات وزنه برداری و تایید رفتن علی مرادی از فدراسیون اظهار داشت: علی مرادی باید زودتر از اینها کارش در وزنه برداری به پایان می‌رسید، اما اصرار برای ماندن و ریاست باعث ایجاد حواشی زیاد و ضرر به این رشته المپیکی و مدال آور شد. الان هم امیدواریم وزارت ورزش زودتر سرپرست تعیین کند تا شب های تاریک تبدیل به روز روشن شود و خورشید وزنه برداری به همه جامعه این رشته بتابد.

وی با اشاره به اردوی تیم ملی بدون قهرمانان در گلستان عنوان کرد: علی مرادی خواست با این کار فرار رو به جلو داشته باشد و صورت مسئله را پاک کند، اما این کارها هیچ سودی برای وزنه برداری ندارد. او تنها توهین به قهرمانان را بلد است و دیدید که چطور با برخواه رفتار و بهداد سلیمی را شورشگر خطاب کرد. برخواه چند سال در آن شرایط اسفناک اردوها جور وزنه برداری را کشیده بود و به راحتی کنارش گذاشت. این کارها نشان می‌دهد مرادی الفبای مدیریت هم بلد نیست. رئیس فدراسیون باید خودش عامل آرامش باشد، نه اینکه حاشیه ایجاد کند و باعث سرخوردگی ورزشکاران شود. او به قهرمانان بی احترامی می‌کند، آن وقت خودش را با دهداری مقایسه می‌کند!

دبیر سابق وزنه برداری ادامه داد: ملی پوشان واقعا با این کار ایثار و از خودگذشتگی کردند تا شرایط وزنه برداری درست شود.این اتفاق تغییر مسیری را در وزنه برداری کشور صورت خواهد داد تا حداقل امکانات خوبی در اردوها فراهم شود.

مقامی اظهار داشت: مرادی اگر 6 ماه زودتر می‌رفت هیچ وقت این اتفاقات نمی‌افتاد. او همواره نشان داد که تنها به فکر خودش است و احترام و ارزشی برای ورزشکاران و مربیان قائل نیست. باید اجازه داده می‌شد تا رسانه‌ها در کمپ تیم ملی حضور پیدا کنند و ببینند این قهرمانان ما چطور مظلومانه در آن شرایط بد تمرین می‌کردند. مرادی این شرایط را می‌دیدید، اما اهمیتی نمی‌داد و به فکر پست و مقام در فدراسیون جهانی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول