اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اظهار کرد: این طرح به‌مدت چهار روز؛ دو روز به‌‌طور پنهان و دو روز به‌طور آشکار اجرا و در اجرای آن با طرح مردم‌یاری که در بخشی از مناطق روستایی و حاشیه شهرستان  اجرا شد، توفیقات بسیار خوبی در حوزه دستگیری سارقان سیم و کابل، سارقان مسلح، سرقت به عنف و موارد دیگر داشتیم.

وی از انهدام باند سلاح و مهمات با کشف ۱۸ اسلحه شکاری و جنگی و توقیف بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی مزاحم و یا دارای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از دیگر دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رفسنجان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر را یکی از مطالبات به حق مردم رفسنجان دانست و افزود: در همین راستا ۳۶ خرده فروش با بیش از ۴۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و بیش از ۱۰۱ معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری شدند.

نجفی خاطرنشان کرد: همچنین در طول اجرای این طرح موفقیت‌هایی همکاران ما در پلیس فتا و کلانتری‌های شهرستان داشتند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول