اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغاز برنامه اوقات فراغت کمیته امداد خراسان‌شمالی از ابتدای تابستان

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از آغاز برنامه‌های اوقات فراغت ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای تابستان به صورت رایگان خبر داد.

آغاز برنامه اوقات فراغت کمیته امداد خراسان‌شمالی از ابتدای تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این نهاد در جهت توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، اظهار کرد: هم‌اکنون چهار کانون فرهنگی و تربیتی به طور دائم در استان فعال هستند که در طول تابستان کلاس‌های متنوع اوقات فراغت برای مددجویان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت کانون موقت این نهاد در تمامی شهرستان‌های استان و همچنین استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی در جهت ارائه خدمات آموزشی و تفریحی متناسب با نیاز مددجویان در ایام تابستان، گفت: امسال زنان بی‌سرپرست، دختران بازمانده از تحصیل، زوج‌های جوان، دانش آموزان و دانشجویان از برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد بهره‌مند‌ می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های آموزشی کانون‌های تربیتی، خانواده محور است، افزود: برنامه‌ریزی مناسب بر اساس نیاز مخاطبان در گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و خانواده انجام شده است.

وی بابیان اینکه محور برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد در تابستان امسال در مناطق کم‌برخوردار و پوشش جوانان و نوجوانان این مناطق است، ادامه داد: این برنامه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مهارت‌آموزی خواهد بود.

الهی راد با بیان اینکه در کنار برنامه‌های اوقات فراغت موضوع اردو‌های فرهنگی و تربیتی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: آموزش قرآن، احکام، حجاب و عفاف، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، کلاس‌های کمک‌درسی و تقویتی، کارگاه فنی و مهارت‌آموزی، صنایع دستی، فعالیت‌های ورزشی، برگزاری جشنواره قرآنی، سرود و مشاوره ازجمله خدمات کانون فرهنگی است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول