اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نوای سرود «سلام فرمانده» در خراسان‌‌جنوبی طنین‌انداز می‌شود

نوای «سلام فرمانده» با حضور باشکوه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و منتظران ظهور امام زمان (عج)، اول تیر در استادیوم آزادی بیرجند با حضور «ابوذر روحی» خواننده این اثر هم‌خوانی می‌شود.

نوای سرود «سلام فرمانده» در خراسان‌‌جنوبی طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نوای «سلام فرمانده» با حضور باشکوه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و منتظران ظهور امام زمان (عج)، ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه (اول تیر) در استادیوم آزادی بیرجند با حضور «ابوذر روحی» خواننده این اثر هم‌خوانی می‌شود.

جمع زیادی از دهه هشتادی‌ها و نودی‌های بیرجندی ‌‌در کنار والدین خود در استادیوم آزادی این شهر برای هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده» گرد هم می‌آیند و با در دست داشتن پرچم «یا مهدی ادرکنی (عج)»، «یا صاحب‌الزمان (عج)» و پرچم جمهوری اسلامی ایران، ارادت خود را به صاحب‌الزمان (عج) نشان می‌دهند.

سرود «سلام فرمانده» به یکی از سرود‌های محبوب، عاشقانه و غیرت‌انگیز این روز‌ها تبدیل شده و توسط دهه هشتاد و نودی‌ها همراه با پدر و مادران‌شان در قالب اجتماع بزرگ خانوادگی همخوانی می‌شود.

اجتماع بزرگ بیرجندی‌ها برای همخوانی سرود «سلام فرمانده» در حقیقت بیعت مردم با امام زمان (عج) و رهبری است که‌ امروز از مرزهای جمهوری اسلامی ایران فراتر رفته است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول