اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

محصولات شرکت‌های فناور پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی شد

با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رؤسای سازمان‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از محصولات منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا در مشهد رونمایی شد.

محصولات شرکت‌های فناور  پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور سید محمدامین آقامیری معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران کشوری و استانی، از محصولات منتخب شرکت‌های فناور پارک فاوا واقع در ساختمان اقتصاد دیجیتال استان خراسان‌رضوی رونمایی شد.

آقا میری ضمن بازدید از محصولات شرکت های فناور، با پیشرفت‌های بخش فناوری و نوآوری در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی آشنا و بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالیت‌های کارآفرین و دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات، اولویت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را پیشرفت شبکه ملی اطلاعات معرفی کرد و سه محور توسعه صادرات فناوری اطلاعات، گسترش فناوری در دیگر صنایع و بومی‌سازی خدمات و محصولات حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.
بر اساس این گزارش، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سال 1397 در محل ساختمان پست ‏بانک این استان، آغاز به کار کرد؛ این ساختمان با زیربنایی 3000 متر مربع و در 10 طبقه به صورت کامل در اختیار شرکت‌‏های عضو قرار داشته و در حال حاضر، شش شرکت فناور در این سایت فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ت 1020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول