اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

رتبه‌بندی معلمان در نزدیکی ایستگاه پایانی/ احکام‌ هیأت‌های ممیزه استانی و منطقه‌ای صادر شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام اعضای هیأت ممیزه رتبه‌بندی معلمان صادر شده است و مدیران‌ کل آموزش و پرورش استان‌ها و مدیران مناطق نیز احکام هیأت ممیزه استانی و منطقه‌ای را صادر کرده یا در حال صدور هستند.

رتبه‌بندی معلمان در نزدیکی ایستگاه پایانی/ احکام‌ هیأت‌های ممیزه استانی و منطقه‌ای صادر شد

سعید عسکری معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: احکام اعضای هیأت ممیزه صادر شده است و در ادامه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها و مدیران مناطق احکام هیأت ممیزه استانی و منطقه‌ای را صادر کرده یا در حال صدور هستند. 

وی با بیان اینکه کلیات آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در هیأت دولت تصویب شده است، افزود: به محض اینکه قانون ابلاغ شود، اقدامات اجرا شدن آن انجام می‌شود.

عسکری درباره جمع‌آوری مستندات معلمان گفت: در سامانه LTMS، یک بخش را برای رتبه‌بندی گذاشتیم که اطلاعات و مستندات است؛ البته منتظر ابلاغ قانون هستیم تا بتوانیم فعالیت اجرایی را به صورت رسمی آغاز کنیم.

وی ادامه داد: اعمال رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود و از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تمام معلمان حتی اگر بازنشسته شوند، مشمول می‌شوند.

انتهای پیام/ ت 1070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول