اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عدم تکمیل استادیوم تختی انزلی تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران!

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اولویت این استان در حوزه ورزش را فراهم آوری زیرساخت‌های لازم در استادیوم تختی انزلی به منظور میزبانی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: رفع کامل مشکلات ورزشگاه تختی انزلی به بیش از هشت ماه زمان احتیاج دارد، با تعامل میان مسؤولان می‌توان بخش از نواقص را برطرف کرد.

عدم تکمیل استادیوم تختی انزلی تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استادیوم‌های استان گیلان شرایط میزبانی از مسابقات لیگ برتر و حتی لیگ یک را ندارند، اظهار کرد: شهرستان‌های رشت، انزلی و تالش و آستارا تیم‌هایشان در لیگ برتر و لیگ یک حضور دارند ولی به علت فرسودگی و عدم داشتن استانداردهای لازم شرایط میزبانی از مسابقات لیگ برتر و لیگ یک را ندارند.

وی با ابراز نگرانی از مشکلات متعدد زیرساختی در ورزشگاه‌های گیلان گفت: یکی از آیتم‌های مهم در برگزاری مسابقات فوتبال داشتن  زمین چمن مناسب  است که این مهم در رزشگاه‌های وحدت آستارا، پوریای ولی تالش و سردار جنگل و عضدی در رشت وجود نداشته و استادیوم‌های این شهرستان‌ها بر خلاف بندرانزلی مصنوعی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اولیویت این استان در حوزه ورزش را فراهم آوری زیرساخت‌های لازم در استادیوم تختی انزلی به منظور میزبانی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال دانست و افزود:  فراهم سازی استانداردهای لازم جهت حضور تیم‌های مهمان در ورزشگاه تختی انزلی ۱۰ میلیارد تومان و برای بازسازی سکوهای ضلع شمالی و جنوبی ورزشگاه نیز حداقل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

آرمان با تأکید بر اینکه رفع کامل مشکلات ورزشگاه تختی انزلی به بیش از هشت ماه زمان احتیاج دارد، تصریح کرد: با تعامل و همراهی همه مسؤولان شهری و استانی می‌توان با اولویت بندی و رفع نواقص مهم، شرایط میزبانی ملوانان را در این ورزشگاه فراهم کرد، لذا از تمامی مدیران استانی و شهرستانی به ویژه مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم از همه توان خود برای تأمین اعتبار به منظور رفع کاستی‌های استادیوم بندر انزلی تلاش کنند.

وی استان گیلان را به لحاظ بهره‌مندی و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی را جزو استان‌های کم برخوردار کشور دانست و بیان کرد: بر اساس قانون متولی بازسازی ورزشگاه‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان  شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور می‌باشد به این دلیل باید با همت مسؤولان استان تلاش شود تا  شرایط لازم برای میزبانی ملوانان از تیم‌های مهمان در ورزشگاه تختی انزلی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول