اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افراد وسواسی عمل‌های زیبایی انجام ندهند/ نتیجه جراحی زیبایی زمان‌بر است

یک فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی؛ صبر، آگاهی و عدم وسواس را مهمترین فاکتورها برای افراد کاندید اعمال زیبایی دانست و گفت: نتیجه جراحی زیبایی سریع نمایان نمی‌شود و زمان‌بر است.

افراد وسواسی عمل‌های زیبایی انجام ندهند/ نتیجه جراحی زیبایی زمان‌بر است

صبر ، آگاهی و عدم وسواس مهمترین فاکتورها برای افراد کاندید اعمال زیبایی

غلامرضا امیریان فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در گفت‌وگو با خبرنگا فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که امروزه در تمامی بخش‌های مختلف پزشکی اتفاق افتاده است در  جراحی‌های زیبایی هم‌ تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در جراحی‌های زیبایی، علم و تکنیک جراحی نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و این تغییرات باید در جراحی زیبایی هم تغییرات مثبت ایجاد کند.

این فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تصریح کرد: در اعمال زیبایی‌، فاکتورهای زیادی تاثیرگذار است که افراد با آگاهی از این موارد باید کاندید اعمال جراحی شوند.

وی شایع‌ترین عمل جراحی زیبایی در ایران را جراحی بینی عنوان کرد و مهمترین فاکتور در جراحی زیبایی زمینه خود فرد دانست و گفت: در جراحی زیبایی بینی نوع پوست فرد بسیار با اهمیت است و افرادی که پوست مناسب داشته باشند و همچنین ترومای بینی نداشته باشند نتیجه بهتری پس از  جراحی بینی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه در اکثر موارد خود بیمار از این موضوع اطلاع ندارد و انتظار دارد جراحی بینی خود را شبیه فرد دیگری ببیند که این امر توقع و انتظار به جایی نیست و در واقع بدن خود فرد در مرحله اول نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

امیریان اضافه کرد: موارد دیگر صبر و حوصله و تجربه‌ای است که جراح باید داشته باشد و وقت بیشتری برای جراحی بگذارد و با آگاهی و تجربه‌ای که دارد نتیجه جراحی را مطلوب کند.

وی خاطرنشان کرد: فرد باید به جراح اعتماد داشته باشد و کاملا به توصیه‌های جراح گوش دهد و چنانچه جراح یک عمل زیبایی را به صلاح ندانست انجام ندهد علاوه بر آن فردی که کاندید عمل زیبایی می‌شود باید در مرحله اول صبور باشد زیرا نتیجه جراحی زیبایی سریع نمایان نمی‌شود و زمان‌بر است. در ضمن انتظاری که فرد از نتیجه جراحی دارد باید معقول باشد و تمام فاکتورهای گفته شده را مدنظر قرار دهد.

امیریان اظهار کرد: فردی که دچار وسواس است نمی‌تواند کاندید مناسبی برای اعمال جراحی باشد و قطعا هم خود آسیب روحی می‌بیند و هم تنش‌هایی با جراح پیدا می‌کند.

این فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در پایان، گفت: عمل جراحی زیبایی مثل هرکار دیگری دارای عوارض تایید شده است و در تمام دنیا هم  وجود دارد در مورد عمل جراحی بینی ۲۵ درصد نیاز به عمل جراحی دوباره داشته باشد و عارضه دارد، بیمار باید با علم و آگاهی به این موضوع کاندید جراحی شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول