اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دستاوردهای ایران‌ساخت در حوزه شهر هوشمند نونمایی می‌شود

در قالب ششمین سلسله رویدادهای نونمایی، با هدف ترویج و معرفی به جامعه مصرف، فرصتی برای معرفی تازه‌ترین دستاوردهایی که برای در حوزه حمل و نقل فناورانه و هوشمند تولید شده اند، معرفی می‌شود.

دستاوردهای ایران‌ساخت در حوزه شهر هوشمند نونمایی می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، با هدف توسعه تجارت محصولات دانش بنیان و خلاق، فناور و رونق بازار محصولات و خدمات ایران‌ساخت، بسترهایی را برای معرفی و ترویج محصولات تولید شده و قابل ارائه به بازار فراهم می‌کند. بر همین اساس برای معرفی صحیح محصولات به جامعه مخاطب، سلسله رویدادهای «نونمایی» را به صورت مستمر برگزار می‌کند.

دوره ششم این رویداد نونمایی که همزمان با نمایشگاه شهر هوشمند برگزار می‌شود، شرکت‌‌های دانش‌بنیان و خلاق در یک فضای تعاملی و در قالب یک فرآیند استاندارد، محصول خود را در حوزه حمل و نقل هوشمند در معرض شناخت مخاطبان قرار می‌دهند.

در همین راستا در این رویداد محصولات کیوسک هوشمند و نمایشگر تجاری که توسط دیجی سان تولید شده است در این رویداد نونمایی می‌‌شود. شرکت هوشمند آسیا نیز سامانه راداری نسل چهارم ثبت تخلفات ترافیکی، شرکت چهارراه با سامانه هوشمند مدیریت ناوگان  و ای‌کیوسای با طراحی و ساخت پارک علم و تجربه در این دوره از رویداد نونمایی حضور دارند.

دست‌اندرکاران این رویداد، فرصتی ایجاد کرده اند تا معرفی کنندگان محصول ضمن بیان قابلیت‌ها و مزایای تولیداتشان از امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ورود به عرصه بازار برخوردار شوند.

ششمین رویداد نونمایی 13 تیرماه سال جاری با معرفی محصولات فناورانه و نوآورانه در حوزه حمل و نقل هوشمند شرکت نوروبیز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام برای حضور  یا ارائه محصول در رویداد با شماره‌ تماس 28429709 021 دبیرخانه اجرایی رویداد تماس گرفته یا به آدرس رویداد نونمایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول