اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

حسینی: نتایج چشمگیر در صندوق فولاد با اعتماد به مدیران انقلابی، جوان و جهادی به دست آمد

معاون پارلمانی رئیس جمهور در جریان بازدید از صندوق بازنشستگی فولاد در نشست با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت‌های تابعه صندوق حضور یافت.

حسینی: نتایج چشمگیر در صندوق فولاد با اعتماد به مدیران انقلابی، جوان و جهادی به دست آمد

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تاکید بر رویکرد دولت سیزدهم در ترویج الگوی مدیریتی "انقلابی، جوان و جهادی" یادآور شد نتایج چشمگیر شش ماه گذشته در صندوق فولاد با اعتماد به  مدیران "انقلابی ،جوان و جهادی" به دست آمده است.

به گفته وی دولت سیزدهم توانسته است با رویکرد جوانگرایی تحولات مثبتی را در حوزه های مختلف اقتصادی ایجاد کند.تحولاتی که می تواند در آینده ایی نزدیک به شکوفایی اقتصاد وو از بین رفتن مشکلات، بدون وابستگی به غرب منجر شود.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در این دیدار با تشریح وضعیت نابسامان صندوق بازنشستگی فولاد در آغاز فعالیت تیم مدیریتی جدید، شفافیت و مقابله با فساد، جوان گرایی مدیریتی و به کار گیری مدیران انقلابی، اصلاحیه همسان سازی، تکریم و ارتقای رفاه بازنشستگان، برنامه ریزی برای سودده شدن شرکت های زیرمجموعه، پیگیری موضوعات کارگری، انضباط مالی، پیگیری پرونده های متعدد حقوقی، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح توسعه ای، تعامل مطلوب با نمایندگان مجلس و برخی اقدامات دیگر را از جمله مهم ترین دستاوردهای صندوق بازنشستگی فولاد در شش ماهه اخیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد در دولت سیزدهم متحول شده است افزود: صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های تابعه با رویکردی جهادی برای تحقق برنامه های دولت سیزدهم عزم جدی دارند.

عامریان با اشاره به سفرهای استانی خود به استان های مختلف شامل، کرمان، یزد، مازندران، خراسان، گلستان و خوزستان برای دیدار با بازنشستگان و بررسی وضعیت شرکت های تابعه گفت: برای نمونه، از زمان آغاز مسئولیت چهار بار به استان کرمان سفر کردم. در این استان مسایل حاد کارگری و اعتصابات وجود داشت که با همدلی با شورای کارگری و جلساتی که برگزار شد این مسایل مرتفع شد.

وی افزود: تیم مدیریتی جدید صندوق اصلاح همسان سازی را در ظرف کمتر از 3 ماه انجام داد. ضمن اینکه خدمات متعدد رفاهی به بازنشستگان از جمله سفرهای زیارتی و سیاحتی در دوره کنونی مشهود بوده است.

عامریان با اشاره به انتقادهای برخی بازنشستگان از بیمه درمان گفت: در قرارداد جدید تمام نواقص قراردادهای سالهای گذشته را برطرف و شرکت بیمه گر را مکلف به برطرف نمودن مشکلات موجود کرده ایم.

ادیانی راد معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور نیز با  اشاره به سوابق کاری خود در مجموعه زغالسنک البرز مرکزی و آشنایی با مجموعه صندوق گفـت تیم مدیریتی جوان صندوق کارهای بزرگی انجام داده که قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر در برنامه هفتم توسعه، صندوق فولاد ردیف بودجه مستقل داشته باشد.

در این جلسه، شیخان و حمیدیان مدیران عامل شرکت های دخانیات و سنگ آهن مرکزی نیز گزارشی از شرکت متبوع خود ارائه دادند.

سید محمد حسینی نیز در پایان جلسه با ابراز خرسندی از خدمات صندوق فولاد به بازنشستگان و با اشاره به اهمیت تکریم این قشر خدوم، به تبیین رویکردهای و برنامه های دولت سیزدهم و به ویژه معاونت امور مجلس رئیس جمهور در تعامل نمایندگان و مدیران دستگاه های اجرایی پرداخت.

وی  با بیان اینکه مدیریت جوان صندوق فولاد تحولی عظیم را در این صندوق ایجاد کرد گفت: آماده همکاری با صندوق فولاد هستیم تا در لایحه بودجه سال آینده، احکام محکم بودجه ای برای صندوق در نظر گرفته شود. ضمن اینکه آماده هستیم تا با همکاری صندوق اصلاحات قانونی مورد نظر صندوق فولاد در قالب لایحه به مجلس تقدیم شود.

بر اساس این گزارش احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت کار ، ساسان والی زاده مشاور فرهنگی رسانه ای معاون پارلمانی رئیس جمهور و امیر فؤاد  محسنی مدیرکل حوزه مدیرعامل نیز دراین نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ ت 42

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول