لیگ ملتهای والیبال| اسفندیار: داور در امتیازهای حساس اشتباه داشت
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: داور در امتیازات حساس چند اشتباه داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ایران با بلغارستان اظهار کرد: بازی پر فراز و نشیبی بود و ست اول را بد شروع کردیم اما ست دوم و سوم را به خوبی استارت زدیم. وی ادامه داد: برخی اشتباهات فردی و تیمی باعث شد در امتیازهای بالا بازی از دستمان خارج شود و ورق بازی برگشت تا در نهایت سه بر صفر مغلوب این تیم شویم. اسفندیار با اشاره به برخی اشتباهات داوری گفت: در ست سوم هرچند پیش بودیم، اما نتیجه را واگذار کردیم. در طول مسابقه به داوری اعتراضاتی داشتیم چون در امتیازات حساس اشتباهاتی داشت و از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان حریف خودداری کرد. مردان والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه دوم تیرماه در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها به مصاف آمریکا میروند. انتهای پیام/
23:35 - 31 خرداد 1401