اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تمامی واحدهای مسکونی زلزله زده اندیکا نوسازی خواهند شد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: بر اساس تمایل مردم به نوسازی واحدهای مسکونی زلزله زده اندیکا، درخواستی برای دولت تنظیم شد که طبق آن تمام واحدهای تعمیری به عنوان احداثی قلمداد خواهند شد.

تمامی واحدهای مسکونی زلزله زده اندیکا نوسازی خواهند شد

مجید جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور، درخصوص آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده اندیکا، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از زلزله مهرماه سال گذشته اندیکا دستورات لازم از سوی دولت ابلاغ و کار بازسازی آغاز شد.

وی افزود: در مصوبه اول ۹۷۰ واحد احداثی و یکهزارو ۹۵۰ واحد تعمیری برآورد و تامین اعتبار شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: کار تمام واحدهای احداثی آغاز شده و در امر بازسازی به دلیل علاقه مردم به نوسازی، درخواستی تنظیم شد که توسط دولت مراحل نهایی آن در حال طی شدن است.

وی ادامه داد: در این درخواست واحدهای تعمیری نیز به عنوان واحدهای احداثی قلمداد خواهند شد که ان‌شاالله اعتبارات آن از جمله تسهیلات بلاعوض توسط دولت تصویب شوند.

مجید جودی تصریح کرد: عمده روستاهای اندیکا دارای راه‌های ارتباطی صعب العبور هستند که بر اساس آن عملیات بازسازی در دو تیپ طراحی شدند.

وی بیان کرد: بدین ترتیب برای حمل آسان‌تر مصالح عملیات اصلاح راه‌ها هم در حال انجام است و اکنون جاده صعب العبور اندیکا به سرشط به طول هشت کیلومتر اصلاح و در حال آسفالت است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول