اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

زلزله هرمزگان در لامرد هم احساس شد/ زلزله در لامرد خسارت جانی و مالی نداشت

در پی وقوع زلزله‌های متعدد صبح امروز در استان هرمزگان که در بالاترین‌ حالت به ۶ ریشتر هم رسید، لرزش‌های متعددی نیز در لامرد احساس شد.

زلزله هرمزگان در لامرد هم احساس شد/ زلزله در لامرد خسارت جانی و مالی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این راستا رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی فارس به خبرگزاری فارس گفت: تیم‌های اورژانس به عنوان خط مقدم این حادثه جهت ارزیابی میدانی حادثه اعزام شدند. 

محمدجواد مرادیان افزود: نیروهای اعزامی، شهرستان‌های لامرد، اشکنان، علامرودشت و ... را بررسی میدانی کردند و همچنین همه تماس‌های ۱۱۵ و گزارش‌های مردمی رصد شد که خوشبختانه هیچ مورد مصدوم و گزارش جدی وجود نداشت. 

وی با اشاره به وجود چند مورد مصدومیت ناشی از ترس و استرس در هرمزگان تاکید کرد: با همکاران‌مان در استان هرمزگان در ارتباط مستمر هستیم و در صورت نیاز به آنها کمک خواهیم کرد. 

تیم‌های کارشناسی به مناطق زلزله زده اعزام شدند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس نیز به خبرگزاری فارس گفت: در پی وقوع زلزله‌ای در شهرستان لامرد فارس تیم‌های کارشناسی و ارزیابی به محل اعزام شدند. 

خلیل عبدالهی افزود: از ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه زمین‌لرزه‌هایی به فاصله یک ساعت، لامرد در استان فارس را لرزاند که بزرگترین آنها زلزله‌ای با شدت ۶ ریشتر بوده است‌. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: در پی وقوع این زلزله تیم‌های کارشناسی به محل اعزام شدند اما هیچ خسارت مالی و جانی اعلام شده است. 

وی افزود: آخرین زلزله هم ساعت ۸ صبح امروز با بزرگی ۶ ریشتر گزارش شد. 

اعلام امادگی فرودگاه لامرد جهت کمک به زلزله امروز

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد هم از آمادگی هرگونه امداد رسانی برای این زلزله خبر داد.

سهراب عزیزی با اشاره به اینکه تاسیسات این فرودگاه در پی وقوع این زمین لرزه هیچ آسیبی ندیده است گفت: در صورت نیاز باند فرودگاه شهدای لامرد آماده هر نوع پرواز امدادی به نقاط زلزله زده است. 

گفتنی است مرکز زلزله استان هرمزگان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بوده و کانون این زلزله در موقعیت ۲۷.۲۲ عرض شمالی و ۵۳.۳۱ طول شرقی ثبت شده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول