اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار با حضور فتاح به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی، «واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار» به ظرفیت 160 مگاوات با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.

واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار با حضور فتاح به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و اوج‌گیری مصرف برق، طی مراسمی، «واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار» به ظرفیت 160 مگاوات با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسؤولان به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: زمانی که عملیات آغاز نیروگاه زده شد کسی باور نمیکرد تا این مقدار راندمان برق ما افزون شود و رونق گیرد.

 پرویز فتاح از افزایش۱۶۰ مگا وات برق با افتتاح واحد بخار امروز خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه از خاموشی های حداکثری جلوگیری به عمل خواهد آورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: سه هزار و 434 میلیارد تومان برای واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار هزینه شده که می‌تواند در شبکه سراسری برق تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه مطالبه معین الدین سعیدی نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار بوده، گفت: توجه به روستاهای همجوار نیروگاه در اولویت قرار دارد.

 انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول