اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

فارس من| مطالبه مخاطبان فارس برای اجرای «سلام فرمانده» روی کشتی‌های توقیفی یونان

مخاطبان خبرگزاری فارس، مطالبه‌ای در سامانه تعاملی فارس من ثبت کردند تا این سرود عالمگیر بر عرشه 2 کشتی توقیف شده یونانی هم توسط نوجوانان ایران اجرا شود.

فارس من| مطالبه مخاطبان فارس برای اجرای «سلام فرمانده» روی کشتی‌های توقیفی یونان

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اجتماعات «سلام فرمانده» از نیمه شعبان که در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته بود، در شهرهای مختلف کشور آغاز شده و تاکنون شاهد اجتماعات گسترده‌ای در این قالب بودیم که نمونه‌ای از آن در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران رقم خورد.

اولین نماهنگ «سلام فرمانده» با اجرای گروه سرود ماح «ملت امام حسین(ع)» از صحن مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی و رسانه ملی منتشر شد. تاکنون شهر به شهر تجمعات گسترده‌ای با عنوان «سلام فرمانده» برگزار شده است که نمونه‌هایی از آن را می‌توان اجتماع مردم در  میدان شهدای مشهد، میدان امام (ره) اصفهان، مصلی امام خمینی تهران، قطعه ۴۰ بهشت زهرا، ورزشگاه آزادی تهران، مسجد مقدس جمکران قم، میدان انقلاب زنجان و ... نام بُرد. در فرامرزها هم این سرود به کشورهای عراق، پاکستان، لبنان، هندوستان، آذربایجان و چند کشور آفریقایی رفته است.

تصاویری از برگزاری اجتماع سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران با حضور ابوذر روحی در روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه را اینجا مشاهده کنید:

سرود «سلام فرمانده» در خارج از مرزهای ایران هم بسیار مورد توجه قرار گرفته به طوری که نسخه‌های عربی و ترکی بسیاری مشابه آن ساخته شده است و در پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، لبنان و ... هم بارها همخوانی شده است.

 

نسخه بحرینی سلام فرمانده

این روزها مخاطبان خبرگزاری فارس، مطالبه‌ای در سامانه تعاملی فارس من ثبت کردند تا این سرود بر عرشه دو کشتی یونانی توقیف شده توسط ایران نیز اجرا شود. این مطالبه را اینجا می‌توانید بخوانید.

نیروی‌ دریایی سپاه در پاسخ به توقیف غیرقانونی نفتکش ایرانی توسط یونان و پس از هشدارهای شورای‌عالی امنیت ملی مبنی بر تنبیه این کشور در صورت آزاد نکردن کشتی حامل نفت ایران دو فروند نفتکش متخلف یونانی را در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد. نفتکش‌های یونانی ۶ خردادماه در خلیج فارس  و طی عملیاتی هماهنگ و همزمان توسط رزمندگان مناطق چهارم و پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

این اقدام در سواحل بندرلنگه و عسلویه صورت گرفت.


نمایی از کشتی‌های یونانی توقیف شده

انتهای پیام/ ت 90

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول