اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مهمترین رکن تحول در مدرسه، معلم است/در هیچ کشوری تعلیم و تربیت غیر ایدئولوژیک وجود ندارد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین رکن تحول در مدرسه، معلم است، گفت:در هیچ کشوری تعلیم و تربیت غیر ایدئولوژیک وجود ندارد.

مهمترین رکن تحول در مدرسه، معلم است/در هیچ  کشوری تعلیم و تربیت غیر ایدئولوژیک وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاح نخستین بوستان‌های تربیت علوی و فاطمی دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان، با بیان اینکه مهمترین رکن تحول در مدرسه را معلم است اظهار کرد: این معلم است که تمام سخنان ارزشمند را می‌تواند در عمل به کرسی نشانده و یا همه این رشته‌ها را پنبه کند، بنابراین نخستین اقدامی که باید صورت می‌گرفت در این بوستان‌ها پذیرش معلم بود.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پذیرش معلم‌ها در این بوستان‌ها تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت که در جذب معلمان برای بوستان‌ها، سیستم غربالگری بسیار شدیدی را طی کردیم.

بطحایی ادامه داد: ما امروز یک مدرسه را افتتاح نمی‌کنیم بلکه افتتاح یک جریان تعلیم و تربیتی است که اگر به نتیجه برسد نظام جمهوری اسلامی را می‌تواند به سر منزل مقصود برساند.

وی در پایان اضافه کرد: بنده به عنوان کسی که ۴۰ سال معلمی کرده، نظام تعلیم و تربیت بسیاری از کشورها را دیده است، به جرات می‌توانم بگویم که در هیچ یک از کشوری تعلیم و تربیت غیر ایدئولوژیک وجود ندارد.

در ادامه این مراسم، احمد نقیلو، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به افتتاح بوستان‌های علوی و فاطمی در زنجان، اظهار کرد: کل فضای که در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت ۱۲ هزار متر مربع اعم از آموزشی و ورزشی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  با بیان اینکه 3 هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای آموزشی فاز اول است که ۳۲ کلاس و ۱۴ تا مکان اداری و سایر فعالیت‌های تجمعی است، تصریح کرد: 5 هزار و ۴۰۰ متر مربع فاز دو و سه خواهد بود که به مرور گسترش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مبلغی که برای این مجموعه تا به حال هزینه شده است 5.5 تومان میلیارد است، گفت: سازمان مرکزی 1.5 میلیارد تومان آن را تخصیص داده است و برای تکمیل این مجموعه اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان نیاز است، چرا که از لحاظ نرم‌افزاری کم و کاستی‌های وجود دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول