اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از شرکت هرمز برکه اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی در کشور، بر حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد

بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضاییه که با عنوان حمایت قضایی از تولید، دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه نامگذاری شده، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز به همراه دادستان بندرعباس و معاونین خود از شرکت تولیدی هرمز برکه بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و توانمندی های این واحد تولیدی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با جدیدترین تولیدات این شرکت در حوزه‌ محصولات پلیمری آشنا شد و در ادامه با مدیران و کارکنان این شرکت‌، دیدار و گفتگو کرد.

 

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان، از آمادگی برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت ها خبر داد.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت تولیدی هرمز برکه، گفت: پیشرفت در عرصه علم و فناوری از اساسی ترین ارکان رشد و تعالی کشور و مقدمه شکل گیری ایرانی قوی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر آن تأکید دارند.

قهرمانی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم اهتمام مسئولان قضایی در جهت تحقق شعار سال، اظهار داشت: اولویت دادگستری استان هرمزگان در سال پیش رو بر حمایت از واحد‌های تولیدی و دانش بنیان متمرکز خواهد بود.

وی یادآور شد: از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای گره گشایی از مشکلات فعالان عرصه تولید و فناوری چه به صورت کلی و چه به صورت موردی استفاده خواهیم کرد.

شرکت پلیمر هرمز برکه در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی شماره ۳ بندرعباس با هدف تولید محصولات پلیمری سازگار با محیط‌ زیست تأسیس شد و از زمینه‌های فعالیت این شرکت تولید مخازن آب سه لایه ضد جلبک، موانع جاده‌ای و وان‌های شیلاتی است و در سال ۱۳۹۸ نیز اقدام به تولید اولین بویه بزرگ اقیانوسی در زمینه تجهیزات دریایی کرده است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول