اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فارس من| اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی تا جام جهانی/ فدراسیون برنامه ای برای تغییر سرمربی ندارد

فدراسیون فوتبال کشورمان در حال حاضر برنامه ای برای تغییر سرمربی تیم ملی ندارد و اسکوچیچ تا پایان این رقابت‌ها روی نیمکت این تیم می‌ماند.

فارس من| اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی تا جام جهانی/ فدراسیون برنامه ای برای تغییر سرمربی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به قرعه‌کشی انجام‌شده در جام جهانی و تیم‌های هم‌گروه ایران، برای موفقیت تیم ملی ایران و صعود به مرحله بعد جام‌جهانی نیاز است که یک مربی تراز اول و کاربلد در حد جام جهانی هدایت این تیم را به عهده بگیرد. 
تقاضا می‌شود تا دیر نشده است اقدامات لازم انجام گیرد. 

در این باره با پیگیری خبرنگار ورزشی فارس، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این درخواست پویش فارس من، اظهار داشت:  سرمربی ما اسکوچیچ است و با کادرفنی وی هم به تازگی براساس لیستی که معرفی کرده قرارداد بستیم. با این مربی در جام جهانی شرکت می کنیم.

به گزارش فارس با توجه به فرصت محدود باقی‌مانده تا آغاز جام جهانی 2022 قطر و اینکه تیم ملی برای برگزاری بازی های دوستانه تا قبل از این رقابت ها قصد دارد فقط از فیفادی شهریور استفاده کند، فدراسیون فوتبال فعلا برنامه ای برای تغییر دادن اسکوچیچ و انتخاب یک سرمربی جدید ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول