اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اصلی سفر رییس‌جمهور به خراسان‌شمالی است

استاندار خراسان شمالی گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی سفرهای استانی رییس جمهور است که البته توجه به مقوله تولید و اقتصاد در سفر ریاست جمهوری نیز به عنوان یک رکن مهم در نظر گرفته خواهد شد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اصلی سفر رییس‌جمهور به خراسان‌شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه با مردم بودن شعار اصلی دولت آیت الله رییسی است، اظهار کرد: هزار ساعت بر روی پروژه های مختلف سفر صحبت و اعتباری بالغ بر نود هزار میلیارد تومان پروژه احصا شد اما به دلیل محدودیت اعتبارات کشور، تصمیم بر عدم اجرای پروژه جدید گرفته شد.

وی گفت:اتمام پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد در اولویت قرار دارد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در نهایت دوازده هزار میلیارد تومان پروژه برای خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت که در سفر رییس جمهور به عنوان مصوبه سفر مطرح می شود.

حسین نژاد با بیان اینکه چهارده هزار میلیارد تومان نیز به عنوان تسهیلات نیز در نظر گرفته شده، گفت: با شرکت های شستا و ایمیدرو توافقاتی به ارزش پنجاه میلیارد تومان صورت گرفته است.

محمد رضا حسین نژاد گفت : اعتبارات تملک و دارایی استان دو هزار میلیارد تومان است اما با سفر با برکت رییس جمهور به استان در بخش راه های روستایی، ایمن سازی محور جنگل گلستان و بجنورد، آب شرب گردشگری شاهد تحولات خواهیم بود . وی تصریح کرد : برای افزایش تولید و رونق زیر ساخت های اقتصادی استان ، اخذ تسهیلات، برای تولید کنندگان در دستور کار است که در فاز اول هجده هزار میلیارد تومان تسهیلات را پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ طرح اولویت دار استان برای تکمیل در بخش های مختلف احصا شده، افزود: ۵۲ طرح زیربنایی، ۱۳ طرح بهداشت و درمان، ۴۰ طرح آب و خاک و کشاورزی، ۲۳ طرح تامین اجتماعی، ۸طرح اشتغال، ۴۸ طرح فرهنگی، ۸ طرح انتظامی و قضایی و ۶ طرح صنعت و معدن شامل این طرح های اولویت دار است.

وی در پایان افزود: برای اجرای اکثر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان دو سال زمان می‌برد که بیشترین اعتبار برای حوزه راه و مجتمع های آبرسانی روستایی دیده شده است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول