اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فارس من|ساخت بوستان‌ شهری در منطقه«بی‌سیم»زنجان

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان گفت: با توجه به شروع همکاری شهرداری زنجان با قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمینه احداث بوستان هاشم‌نژاد در محله«بی‎‌سیم» گام بلندی در ارتقای سطح فضای سبز موجود برای مردم این منطقه به ثبت خواهد رسید.

فارس من|ساخت بوستان‌ شهری در منطقه«بی‌سیم»زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوژ‌ه‌ای با عنوان«نبود پارک و فضای بازی برای کودکان در بی‌سیم زنجان» در فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید، سوژه‌ای که از سوی خبرگزاری پیگیری  شد.

در این سوژه آمده است: با وجود فضای کافی و بزرگ در جاهای مختلف منطقه بی‌سیم مثل پشت مصلی نماز جمعه، روبروی بیمارستان ولیعصر(عج)، جنب باشگاه زیتون و جنب حسینیه ثارالله و هزاران مورد دیگر، اما کودکان و ساکنانش از نعمت فضای سبز محروم هستند این در حالی است که شهرداری بارها قول ایجاد پارک را داده اما دریغ از کاشت یک درخت.

محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با سوژه فارس من در زمینه نبود فضای سبز در منطقه بی‌سیم گفت: با توجه به رویکرد سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری در استفاده بهینه و اصولی از منابع انسانی، به استحضار می‌رساند سازمان سیما و منظر با ابلاغ برنامه زمانی مناسب به مناطق چهارگانه در پایان ماه‌های گرم سال جاری، نسبت به احداث قطعات فضای سبز جدید با توجه به ظرفیت‌های موجود محله‌های مختلف شهری مطابق طرح تفصیلی و بودجه سال ۱۴۰۱ اقدام خواهد کرد.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این فضاهای سبز در محلاتی مثل نجف‌آباد ایجاد خواهد شد، افزود: البته با عنایت به شروع همکاری شهرداری زنجان با قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمینه احداث بوستان هاشم‌نژاد در  محله نجف‌آباد گام بلندی در ارتقای سطح فضای سبز موجود برای مردم این منطقه به ثبت خواهد رسید.

فیلو افزود: خرید اقلام و وسایل بازی کودکان در سال جاری و به تبع آن نصب و راه‌اندازی محیط‌های شاد و با نشاط برای ساکنین مناطق مختلف شهری از جمله نجف‌آباد با تعیین محل و مکان مناسب و ایجاد شرایط  استاندار برای این منظور، در دست اقدام بوده و در حال طی مراحل اداری و قانونی است.

معاون شهردار زنجان نیز این در این باره گفت: با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء زنجان بوستان هاشمی‌نژاد در زنجان احداث می‌شود.

علیرضا انصاری با اشاره به اینکه مدت اجرای این قرارداد یکساله و مدت تضمین قرارداد هم 36 ماه تعیین شده است و برای آن روزشمار نصب خواهد شد، اضافه کرد: قرارداد به مبلغ 134 میلیارد تومان و به صورت 100 درصد پیمانی ساخته خواه شد و به لحاظ مبلغی نیز 30 درصد از اعتبار به‌صورت نقدی توسط شهرداری پرداخت می‌شود و 70 درصد از مبلغ قرارداد به‌ صورت غیرنقدی خواهد بود.

انصاری با اشاره به جزئیات ساخت این پروژه شهری گفت: بوستان شامل سالن آمفی‌تئاتر، پیاده‌راه، مسیر دوچرخه‌سواری، فرهنگسرا، مغازه‌هایی با کاربرد فرهنگی، زمین بازی، فضای سبز، شهربازی کودکان، آلاچیق‌های خانوادگی، فضاهای اجتماعی خواهد بود و همه این بخش‌ها در قرارداد دیده شده است.

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول