اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

منطقه ویژه اقتصادی «جازموریان» راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان با اشاره به پیگیری‌های ملی و استانی برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان گفت: با راه‌اندازی این منطقه، شاهد اشتغال پایدار و افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه خواهیم بود.

منطقه ویژه اقتصادی «جازموریان» راه‌اندازی می‌شود

منصور شکراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: نخستین جلسه رفع موانع اداری و سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی جازموریان  با حضور استاندار کرمان و فرمانداران پنج شهرستان جنوبی در محل استانداری کرمان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های مستمر، جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ با حضور مدیرعامل بانک سپه، مدیران عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و چند شرکت سرمایه‌گذاری در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه پس از بررسی آخرین اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در مورد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان  سرمایه‌گذاران و مسئولان جهت هم‌افزایی و تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه با هم به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

 شکراللهی ضمن تقدیر و تشکر ازاقدامات تمامی مسئولان محلی و ملی خاطرنشان کرد: با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی  علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار،زمینه سرمایه‌گذاری‌های بیشتر ی را در منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد:  در این نشست بر تسهیل در رفع موانع اجرایی و  سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تأکید شد.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول